Jump to content

Ny hjemmeside.....feedback please :)


jeepsterdk

Recommended Posts

Hej alle Presta brugere

Med stor hjælp fra Presta-dyr og andre flinke menensker herinde er min nye hjemmeside endelig oppe at køre. Jeg vil naturligvis gerne have feedback på den. Ris og ros...alt modtages :)

Den er baseret på Electronix themet. Det er dog modificeret en smule. Blandt andet med Livezilla, slideproducts modul og ikke mindst Presta-dyrs import modul (BO)

Dankort betalingssystemet er epay og det virker perfekt. Kan iøvrigt varmt anbefale epay. Gode priser og super god support

www.jeepster.dk

Link to comment
Share on other sites

quickpay er billigere efter min mening, eller man får ihvertfald flere feautures med for 149,- og de først 500 transaktioner om mdr er gratis.

Når til din hjemmeside, der er lidt for mange billeder der ikke virker, det sender et amatør signal ud til kunder, så det må du lige få rettet til :)

Ellers synes jeg den er rigtig fin :)

Er der i grunden nogen der ved hvad tagclude gør? Det er vel til SEO, men hvor effektivt er det?

Link to comment
Share on other sites

Timpet: Tak for svaret

Jep, det med de manglende billeder arbejder jeg på. Det skyldes, at jeg ikke kan køre en "regenerate thumbnails". Min server har en timeout på 30sek, og man kan jo ikke nøjes med at køre regenerering på nye billeder. Lidt træls faktisk

Tak for komplimenten. Har faktisk også selv overvejet det med tagclude.....

Link to comment
Share on other sites

Til hmsw: mange tak :)

Det er Electronix theme jeg har modificeret. Jeg har selv lavet ny header til siden. Jeg bruger slideproducts modul til home featured og specialscaroussel til rea i højre side. Kategori blokken er lavet med categoriesaccordion

Link to comment
Share on other sites

Super website, og headeren har du fået lavet rigtig godt.
Jeg bruger IE8, og fandt at hvis jeg bestiller feks. "Kompressor til airlocker" vil højre side
i varekurvsresumé blive overlappet af tilbud og info boxene.

Held og lykke med siden. (;O)

//Henrik

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...