Jump to content

Prijs blijft op 0.00 staan bij productenlijst. Wat nu?


jlogin

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb echt een probleem met die prijzen. In de productenlijst blijven de producten op 0.00 staan en als je erop klikt krijg je wel de juiste prijs. Ik heb voor mijn gevoel al van alles geprobeerd. Heb het hele internet afgezocht afgelopen week. Heb van alles aangepast in bestanden, geupdate, combinaties veranderd/toegevoegd/aangepast en toch blijft het probleem zich voordoen. Ik ben ten einde raad, kan iemand mij de oplossing geven??

 

Groet,

Joey Janson

 

(Default-theme - 1.6.1.1)

Edited by jlogin (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

De prijs die in het producten overzicht staat is de prijs die voor het product is ingesteld. Alle combinatie prijzen worden dus niet weergegeven in product overzichten. Als je dus geen standaard prijs gemaakt hebt (zonder combinatie etc..) dan heeft hij dus geen prijs om weer te geven. 
 

Heb je een link van de shop, dan ik meer erover zeggen.

Link to comment
Share on other sites

De prijs die in het producten overzicht staat is de prijs die voor het product is ingesteld. Alle combinatie prijzen worden dus niet weergegeven in product overzichten. Als je dus geen standaard prijs gemaakt hebt (zonder combinatie etc..) dan heeft hij dus geen prijs om weer te geven.

 

Heb je een link van de shop, dan ik meer erover zeggen.

Ja klopt, maar ik heb wel een standaard prijs ingevoerd. Zie: www.jos-artgallery.com/webshop

 

Alvast bedankt!

 

Joey

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...