Jump to content

Side på engelsk..


by bram

Recommended Posts

Hej

 

Jeg skal have oversat min hjemmeside www.bybram.dk til engelsk, så jeg også kan bruge Euro på siden.

Mine spørgsmål er flg:

 

  • Skal jeg ind og rette hver enkelt produkt, eller er der en måde jeg kan tilrette alt på samme tid? Har omkring 100 produkter på sitet..
  • Er grunden til at jeg ikke kan bruge Euro, at den skal være på engelsk.. eller at det skal være en anden version end den danske?

 

På forhånd tak

 

Michael

www.bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Mange tak,

 

Jeg har endnu et spørgsmål, ved ikke om du kan svare på det..

 

Jeg er begyndt at oversætte, men når jeg går ind under engelsk og trykker på f.eks. contact, så springer den over på den danske side..???

 

Jeg har aktiveret euro, men den viser det ikke.. igen når jeg går ind under en vare, så står det på dansk igen.???

 

På forhånd tak

 

Michael

www.bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej,

 

Desværre ser det ikke ud til at hjælpe..

Jeg må prøve at gå tilbage og se om andre har haft samme problem.. også mht til euro.. den virker heller ikke, kan sagtens sætte euro på, men den viser det ikke i priser.. skal jeg sætte euro prisen ind et eller andet sted..????

 

mange tak

Michael

Bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke se, at du har valutablokken aktiveret i din shop, så jeg kan ikke vælge Euro nogen steder? Det var sådan set blot for at teste, at shoppen kan vise det, idet jeg formoder, du stadig har DKK som standardvaluta?

 

Hvilken browser bruger du til redigering? Prøv evt. med en anden, det kan somme tider drille i f.eks. Chrome eller Firefox.

 

Ellers er vi nok nødt til at se nogle flere af dine indstillinger og nogle skærmdumps af Back Office.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen :-)

 

Jeg aktiverer lige min valutablok med Euro. (HOV DEN ÆNDRER SIG SLET IKKE I VALUTA NÅR JEG AKTIVERE... STADIGVÆK DANSK VALUTA DKK)?????

 

Du må endelige sige til hvis der er noget jeg kan gøre og - eller vise, så jeg kan få orden i denne her valuta og engelsk side ting..

Hvordan viser jeg skærmdumps af backoffice, man kan ikke trække billeder ind...???

 

Indtil videre siger jeg i hvert fald tak

 

Michael

bybram.dk

Edited by by bram (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Nej, det samme oplever jeg. Da du ikke bruger default theme, er du nødt til at 1. Teste ved at skifte til default theme og se, om det samme sker 2. Hvis ja, kontakte theme udvikleren af det theme du har installeret. 3. Hvis det samme sker med default theme, så er det "et eller andet med din installation" - og så kan vi nok ikke hjælpe her i forum.

 

Jeg tror, dine problemer er theme relaterede, da jeg ikke har oplevet dem i andre shops i samme version. Og desuden ville der være mange der skrev om samme problem i de forskellige fora, hvis det var et generelt problem - og det er jeg ikke stødt på.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej,

 

Jeg har sendt det til udvikleren, så må jeg se hvad de siger.

Jeg lægger deres svar ud her, så andre ikke sidder med samme problem.

 

Rigtig mange gange tak for hjælpen, ved faktisk ikke hvad jeg skulle have gjort, hvis det ikke var for dette forum :-)

 

Michael

www.bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...