Jump to content

Fjerne required fra e-mail ved oprettelse af ny kunde i backend


Zenny_

Recommended Posts

Hey danske forum!

 

Jeg vil gerne fjerne required fra e-mail når jeg opretter en ny kunde i kontrolpanelet. Det er ikke altid jeg har kundens e-mail, og jeg sender altid faktura etc. fysisk. Det kunne også være fint, hvis jeg f.eks. kunne bruge den samme e-mail flere gange. Men mest optimalt, ville være at det slet ikke er nødvendigt at skrive en mail.

 

Jeg har prøvet at ændre lidt i classes/customer.php, uden held.

 

Mvh. Anders

Link to comment
Share on other sites

Det er ændringer i kernefunktionaliteten, som ikke kan anbefales, når du skal opgradere fremover. Min anbefaling er altid at bruge shoppen så tæt på originalt som muligt, ellers skal du forberede dig på at migrere kode ved alle opdateringer fremadrettet. Hvis du får det rettet, så husk at få dokumentation på, hvad der er rettet og hvor. Der er ikke noget værre end at opgradere en shop og så få at vide, at 10 ting mangler bagefter (fra mit synspunkt, hvor shopejer ikke aner, hvad der faktisk er lavet i shoppen, før funktioner mangler efter en opgradering)

Link to comment
Share on other sites

Hey Prestafan1234,

 

Tak for din mening, det sætter jeg stor pris på.

Jeg fandt en anden løsning, hvor jeg bruger kundens mail, men har disabled alle mail udsendelser til kunden. Jeg har dog ændret i core, for ikke at sende ordrebekræftelse ud, da man ikke kunne ændre det i kontrolpanelet, så jeg vil skulle lave ændringen igen, når jeg opdaterer Presta alligevel..

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...