Jump to content

[LØST] Rookie fejl - rette leveringstider i 1.6.1.0?


LarsModeweg

Recommended Posts

Hejsa med Jer

 

Undskyld dette sikkert yderst banale spørgsmål... 

 

Men da jeg forleden installerede min Prestashop 1.6.1.0 kom der et spørgsmål frem om hvad min forventede standart leveringstid ville være for hhv varer der var på lager og ikke på lager..

 

Disse "kom jeg til" at rette - nu kan jeg ikke finde dem igen??

 

Jeg synes nu jeg har været alt i menuen og div installerede moduler osv igennem - help  :unsure:

 

Der var et sted hvor man netop for hhv varer på lager og varer der ikke var på lager kunne rette i teksterne...

Edited by LarsModeweg (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ingen der ved hvor disse to tekster står?

 

De fremgår når man ser på varerne - nu er shoppen kun ved at blive startet og indrettet - men se evt på www.modeweg.eu

 

Der står pt at leveringstid er "op til 3 uger", det er den tekst jeg vil have rettet

Link to comment
Share on other sites

Hej Kjeld

 

Dette er korrekt, men fejlen ligger i, at da jeg startede shoppen op kom jeg forbi 2 tilsvarende felter der desværre går ind og "overskriver" hvad jeg lægger ind på den enkelte varer.

 

Hvis du ser i min shop pt - www.modeweg.eu og finder billedet på forsiden af en "Shetlændersaddel" - står der "Leveringstid ca 1 uge" - hvilket stemmer med hvad jeg skrev i opstarten. 

Peger man så på varen, så skriver den teksten der er lagt ind pr vare - altså 1-2 dages leveringstid..

 

Da jeg rettede teksten i opstarten var jeg da 100% overbevist om at det kunne rettes senere, men jeg skal måske ud og finde kodningen bag om systemet for at rette det igen?

 

Jeg har masser af tilrettelser foran mig endnu før shoppen reelt kan åbne, men denne driller mig godt nok en del ;-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...