Jump to content

[LØST] Webservice - This call to PrestaShop Web Services failed and returned an HTTP status of 401


ma777

Recommended Posts

hej,

 

jeg har lavet en hel ny shop 1.6.1.0 fra bunde den den gamle 1.5.x var gået I hegent pga. gentagende opdatering.

webservice kørte fint, Prestashop-->Storebuddy-->Dinero lige indtil indtil for et par dage siden så stopepde festen. Jeg snakkede med storebuddy, de kunne finde den 401 fejl.

API keys er korrekt hele vejen igennem, jeg har prøvet at slette den gammel I presta og I storebuddy og lavet ny, gik fint I presta, men ikke i storebuddy den kan aut. så den gemmer ikke den Nye integration - hvad dælens er der galt, jeg har ingen ændriger foretaget og Meebox har heller ikke lavet ændringer

 

med venlig hilsen

mogens

 

www.esbjerggarn.com

 

Edited by ma777 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lige en update på denne, havde en længere mail udveksling, de var inde og se på nogle ting, php var begrændset til maks 1000 felter hvilket var helt hen i vejret da oversættelser bruger omkring 5400 - det blev rettet. Ydermere kunne de oplyse at de syntes jeg skulle deaktivere alt caching i presta:

"vi bruger en moderne PHP-version, der har indbygget en mere effektiv opcode-cache"

 

Efter at det er slået caching helt fra er der igen ændring performance forskel at spore hverken i front eller backoffice.

men bedst af alt så sprøjter det bare igennem til Dinero nu..

 

Br

Mogens

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...