Jump to content

PDF wil niet openen


marcel vd berg

Recommended Posts

Als ik een pdf van een order wil openen (om bijv vervolgens uit te printen) krijg ik de volgende melding

 

FPDF error: Some data has already been output, can't send PDF file

 

wie kan mij helpen

Dit betekent dat Prestashop al wat geoutput heeft voor de geplande output van de pdf begon. Het gaat hierbij meestal om Prestashop (PHP) foutmeldingen of je eigen debug output. Soms is het ook gewoon een spatie op de verkeerde plaats.

 

Als je zo niets zien kan het lonen om naar de broncode van de pagina te kijken of je daar de ongewenste output ziet.

Link to comment
Share on other sites

Er zijn ongewenste tekens op de eerste lijn op dit bestand. Openen in een tekstverwerker en verander aan (ik weet het, de ongewenste tekens zijn niet zichtbaar, zodat je dezelfde lijn zullen zien):

There are unwanted characters at the first line on this file. Open it in a text editor and change to (I know, the unwanted characters are not visible so you will see the same line):

 

<?php

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik wil graag inhaken op dit onderwerp.

 

Na aanpassing van een order aan admin zijde ( product toegevoegd ) kunnen PDF orders en pakbonnen niet meer worden geprint. Melding bij print poging: PDF document kan niet worden geopend.

 

In debug mode "true", @ini_set('display_errors', 'on');  geen foutmelding.

 

Helaas onvoldoende kennis in huis om probleem te tackelen. Op engels forum zijn er wat aanwijzingen richting database fout zonder concrete stappen die zouden kunnen leiden tot oplossing.

 

Wie weet raad? Alle hulp is welkom,

 

Wij zitten op PS versie 1.6.1.1.

 

Peter

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...