Opjeklompen Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 Ik ben aan het inventariseren of Prestashop geschikt is voor het volgende: Voor een planten/bloemenzaak is het belangrijk dat er per aantal (6 stuks) verkocht kan worden. Dat wil zeggen: Vanaf 1,25 voor 1 stuk op de voorpagina, maar zodat bij het bestellen er minimaal 6 stuks in de winkelwagen wordt gedaan. Wanneer er 12 stuks in de winkelwagen wordt gedaan, dat de prijs p/s automatisch 1,20 p/s wordt. Als iemand dan 7 stuks in de mand wil doen, kun je dan een foutmelding krijgen? Is dat in te stellen met 'Prijsregels' of 'Winkelwagen' regels? Is dat in te stellen per product en/of categorie? Het is me nog niet duidelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 Een minimum aantal van 6 is een optie die zo in de software is in te stellen. Maar alleen 6 van hetzelfde product. Voor 6 willekeurige producten zul je een speciale module moeten kopen. Quantum korting is ook geen probleem. Het verbieden van het kopen van 7 stuks lijkt me alleen met maatwerk mogelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opjeklompen Posted August 10, 2015 Author Share Posted August 10, 2015 Ik denk dat ik een juiste module gevonden heb: http://addons.prestashop.com/nl/comparison-shopping-prestashop/19487-ilm-quantity-in-dozen.html 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts