Jump to content

Betaling methodes niet zichtbaar


Recommended Posts

Beste iedereen,

 

Afgelopen week geupdate naar de nieuwe versie van Prestashop, met daar bij ook de module Advanced EU rules.

 

Hierbij zit ook een hele mooie optie 'advanced checkout' deze heb ik op ja gezet, wat betekend dat ik aan de EU regels voldoe.

 

Alleen staat er dan meteen bovenaan dat de betaalmethodes niet zijn gevonden (Bijgevoegd een printscreen).

 

De betaalmethodes zijn uiteraard wel zichtbaar als ik de 'advanced checkout' uit zet.

 

Ik gebruik de module van Mollie als betaalmodule.

 

Hoe los ik dit op?

 

Alvast bedankt!

post-901159-0-55636700-1438724774_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dat is waarschijnlijk ook het probleem, de Mollie module staat gewoon bij het module overzicht en niet bij Modules -> Betaling..

 

Waarschijnlijk ziet het script achter de EU module dan niet dat er een betaalmethode is, aangezien ik geen betaalmodule gebruik die Prestashop aanbied.

Link to comment
Share on other sites

Oké top dankjewel, helaas weet ik zelf vrij weinig van codes af. Wat ik wil ontdekte, bij modules-> Posities. Als ik dan klik op 'laat niet-positioneerbare haken zien' en ik zoek dan op advanced payment, dan krijg ik als enige niet positioneerbare haak advancedpaymentoptions waar onder alleen de advanced EU module staat. Wellicht dat dat het probleem is? Alleen hoe los ik het op..

Link to comment
Share on other sites

Ik gok dat ik nog tot laat bezig ben dan haha. Ga ik dadelijk onder een submap een schone installatie maken en dan alle bestanden overschrijven met de bestanden van deze installatie. als het goed is vervangt hij dan de bestaande bestanden door de bestanden die ik er naar toe kopieer en de bestanden die ik nog niet had (EUpayment haak) staan er dan bij. Als het goed is....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...