Jump to content

Kan ikke opdatere min prestashop


e30_dk

Recommended Posts

Klap lige hesten med 1.6.1.0, med mindre du har testet al funktionalitet selv (som med altid med helt nye versioner - husk, at det ofte er brugerne der finder fejl, og på den hårde måde må finde en løsning og indberette fejl, når man opgraderer en live-shop, hvor vigtig funktionalitet pludselig ikke virker længere).

 

Du skal ikke opgradere for opgraderingens skyld...

 

Bortset fra det, så er det umuligt at sige, hvorfor du får fejl, når du ikke vedlægger skærmdumps eller andet der viser fejl. Det kan være din host, der timer ud. Det kan være en indstilling til opgraderingen der er forkert - det kan være mange ting. Jeg opgraderer ingen shops til 1.6.1.0 endnu og synes det er tåbeligt, når folk ser, at der er en ny version og så straks må opgradere uden nødvendigvis at have en grund. Har man fejl i nuværende installation, så er det fint at opgradere i håb om at får udryddet fejl, men så gør man dette i en testinstallation først.

 

Med + 5 år med PrestaShop, har jeg altid været ret bagud mht. versioner fra nyeste version, for det jeg har virker fint, og det gør de mange sites jeg supporterer også, selvom de måske er 1 version bagud, når vi opgraderer.

1.6.0.14 kører ok for langt de fleste. Oplever du fejl i din nuværende version, så opgrader til en version, som mange bruger og dermed har testet ok.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hvem er det  som skal "klappe hesten"? - jeg kører prestashopper hvoraf de 2 kører med vers. 1.6.1.0 og den ene siden den nye opdatering blev frigiver og i begge tilfælde uden et eneste problem så hvor skulle jeg ikke også updatere den sidste?

Så hjvad med at komme med noget brugbar fremfor dumme og intetsigende kommentarer - det hjælper ingen og løser heller ikke problemet!

Men selvfølgelig hvis du ikke har forstand på hvad du forsøger at tale om, så kan du jo heller ikke andet....

Link to comment
Share on other sites

Du forklarer overhovedet ikke, hvad dit problem er, eller hvilke fejl du får, så hvordan forventer du at få hjælp??? Jeg svarer ud fra, at der altid er nogle fejl i de nyeste versioner, og det derfor er en god ide at undlade opgradering, lige efter en ny version kommer ud. Men nej, jeg jo nok ingenting om PrestaShop....

 

Din uforskammede tone her i forum, kom nu til overfladen igen. Jeg håber andre finder lysten til at hjælpe en, der er så direkte ubehøvlet og håber du i øvrigt har en god dag.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Du er den sidste som kan tillade dig at klantre andre for at være ubehøvlet ? jeg har et problem som jeg beder om hjælp for at få løst og så skal jeg ikke modtage en besked om at "klappe hesten" - hvad skal jeg bruge en sådan melding til INTET - det er jo ikke første gang at du kommer med den slags ligegyldige kommentarer - hvad du egentligt laver her ved jeg ikke for du hjælper i hvertfald ingen med den slags - så hvem der egentligt har en uforskammet tone ved jeg ikke for du holder dig ikke tilbage.

Link to comment
Share on other sites

At du ikke forstår hvad der bliver skrevet er dit problem - andre har ikke samme problem som dig. Nej problemet med dig at det ikke er altid at du kan få prakket en bruger på at du skal have betaling for at hjælpe med ta løse et problem - det har du jo gentagne gange tilbudt mig ! derfor er jeg heller interesseret i din "hjælp" for den kan man jo ikke få uden at skulle betale for det og så er det nok alligevel tvivlsomt at det vil hjælpe.

Sidst var problemet et helt andet  end hvad du sagde at det var  (DNS) og som du ville have betaling for at løse - heldigvis hoppede jeg ikke på for problemet var et halt andet sted" og desuden ved jeg nok væsentlig mere om DNS end du nogensinde kommer til...

Du behøver såmænd ikke at kommentere dett yderligere - jeg har seriøse Prestafolk til at løse problemet - problemet som du ikke kan løse...uden betaling

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...