Jump to content

( LØST )Nem betalingsside..?


by bram

Recommended Posts

Jeg vil høre om nogen ved hvor jeg kan finde en betalingsside der er nem?..

Jeg synes at det er alt for omstændigt at skulle købe noget gennem min hjemmeside (www.bybram.dk) og jeg tror at folk springer fra jo mere de skal udfylde.

 

Jeg var så heldig at en professionel kiggede på min hjemmeside og fortalte hvad der skulle laves og ændres og han sagde bl.a. at betalingen var for omstændig ( plus en helvedes masse mere.. ).. :-).

 

Så ved nogen hvordan jeg får gjort betalingen nemmere, uden så mange spørgsmål og udfyldninger...

 

På forhånd tak..

 

Michael Mørck

www.bybram.dk

 

Edited by by bram (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej og tak for beskeden..

 

Havde håbet at man kunne finde en god betalingsside gratis.. så hvis andre skulle have en god idé, så ville jeg sætte prist på det..

Det kan da ikke være rigtigt at man skal så meget i gennem for at betale for sine ting.. ???

 

Well well, det ser det jo ud til... men jeg håber stadigvæk at der nogen derude som har et andet forslag.. :-)

 

Tak /

 

michael mørck

www.bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej Apina3D,

 

 

Hvis det er samme modul og koster det samme, så er det jo fint... går ud fra at jeg bliver nødt til at købe det... der er ikke rigtigt kommet andre bud.. :-)

 

Men da jeg er totalt nybegynder vil jeg da være meget intersseret i at høre omkring hvordan det er sat op...

Er pissebange for at hele sitet kokser... synes Prestashop er lidt "stift", men det er jo nok fordi jeg ikke kan programmere..

 

Men indtil videre tak for hjælpen..

 

:-)

michael mørck

www.bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej Michael,

 

Ja, jeg kan godt huske, at man følte at Prestashop ikke var en super stabil platform.

 

Mit bedste råd til dig er, at du skal 'øve' en fuld back-up og recovery seance - hvor du så installerer din shop på et sub-domæne (f.eks. testshop.bybram.dk - eller køb et 'nyt' domæne kun til at teste recovery)

Der er en masse gode guides andet steds på nettet, der forklarer hvorledes det skal gøres :)

 

Vedrørende betalingsmodulet.

 

Jeg har købt dette: http://addons.prestashop.com/en/checkout-modules/6841-one-page-checkout-for-prestashop.html

Ja, det koster €120 - men det sparer dig for meget :)

Supporten der følger med modulet er fantastisk.

 

Prøv at følge installations guiden eller skriv gerne igen.

 

Mvh

Apina3D

Link to comment
Share on other sites

Omkring 90% af de mange PrestaShops jeg sætter op eller hjælper med bruger Canins (eller Peter Sliacky's) modul. Det "smadrer" ingenting - køb det med support, hvis du er ny i PrestaShop, så kan du også få opdateringer, når der er nye versioner med forbedringer. Peter er ret så god til at yde support - og værdien af modulet overstiger langt det indkøbshelvede alm. PrestaShop funktion giver mht. "gæstekøb",  hvor man skal gemme og ser felter til Hr./Fru, fødselsdag og alt muligt andet unødigt i et ordreforløb.

 

Dette modul er helt klart min nr. 1 anbefaling - stærkt efterfulgt af hhv. Tim's DC handler modul og Kjelds forskellige moduler til integration af e-conomic, GLS og Billys billing osv.

Link to comment
Share on other sites

Tak for alle svarerne og hjælpen.

 

Jeg skal lige høre nærmere omkring modul til integration af e-conomics... sætter det så en betalingside op, som er lige så nem som canins...++

Samtidig taler du om en Peter, som yder support, er det på hjemmesiden eller tlf?
 

Vh /

michael mørck

www.bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...