Jump to content

backoffice url voor iedereen toegankelijk...?


juweeltje5

Recommended Posts

Ik heb mij webshop cloud opgestart.

 

hoe kan ik er nu voor zorgen dat iemand die mijn domeinnaam weet ook niet tot de loginpagina kan van backoffice?

 

ik bedoel hiermee wanneer iemand http://www.mijndomein.com/backoffice intikt hij tot bij de prestastop loginpagina komt....

 

hoe kan ik dus ervoor zorgen dat er een "pagina niet gevonden" wordt vertoond?....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ben al wat verder met hoe hosten werkt, alleen wat is nu een goede hosting aanbiederen. Zowel democratisch in prijzen, lekker snel, en betrouwbaar.....? 

ik heb er al zoveel gezien, prijzen van 7 euro per maat tot 69 euro per maand voor de startende prestashops....

wie kan je me aanraden.....?

Edited by juweeltje5 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Nee dat maakt niet uit, als je maar niet voor het goedkoopste van het goedkoopste gaat. daar worden meestal teveel sites op een server gehost en kan het mis gaan, of dat er iemand spam zit te versturen en dan kan jij geen mailtjes meer uitsturen.

Link to comment
Share on other sites

Ik zit al jaren bij flexwebhosting.nl en fxw.nl en heb twee test servers draaien op shared hosting voor een paar centen en mijn live server op fxw heb ik draaien op een vps die ook betaalbaar is met goede specs, vanaf 25,- heb je een goede vps.

 

Gr. ysco..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...