Jump to content

LØST: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS


e30_dk

Recommended Posts

1.6.0.14

Jeg har lige opdateret min netshop netshop4all.dk og får nu følgende besked når jeg vil ind på siden: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

 

Jeg har ingen problemer med at komme ind i administrationsdelen - kun når jeg klikker på på: se butik.

Jeg ved ikke helt hvad der menes med dette eller hvad jeg skal gøre for at rette det.

Jeg håber at der er en - eller flere som vil hjælpr mig med at finde løsningen på problemet.

På forhånd tak

Edited by e30_dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ok, den fandt jeg så - den var slået fra og jeg slog den til og fik følgende:

 

2 fejl 

  1. The route is not valid
  2. Rute til moduler : Incorrect value

Hvad vil det sige og hvad skal jeg ændre?

Link to comment
Share on other sites

Samme sted, som du regenerede htacess filen (SEO & URLs), hvad står der under Butiks URL? Jeg ser også lige, at du i første post skriver netshop4all.dk og i ovenstående netshop4all.net - så det kan også være fejl i dine DNS indstillinger

 

F.eks. peger de to domæner på to forskellige IP-adresser - se vedhæftede

 

 

post-59716-0-05721600-1436463152_thumb.jpg

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Du har ret - det er netshop4all.net som jeg skal have til at køre igen - den er placeret hos Surftown.dk netshop4all.dk er ikke sat op - blot placeret hos Servage.net, men da Servage har en lav maxgrænse på størrelsen af MySql er jeg begyndt at flytte til Surftown hvor netshop4all.net hele tiden har ligget - teknobiler.net og aluminiashoppen.dk skal også flyttes.

Link to comment
Share on other sites


Brugervenlig URL
JANEJ
Accent URL
JANEJ
Redirect to the canonical URL
 No redirection (you may have duplicate content issues) 302 Moved Temporarily (recommended while setting up your store) 301 Moved Permanently (recommended once you have gone live) 
Disable Apache's MultiViews option
JANEJ
Disable Apache's mod_security module
JANEJ
Gem

 

 

 

 

 

Butiksdomæne
SSL domæne
Base URI
Gem
Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft kontakt med supporterne hos Surftown som meldte følgende tilbage:
Siden redirecter til sig selv (www.netshop4all.net).
Har du evt. en redirect til www eller noget? Det ser ud til at det er den, der er løbet lømsk.
Hvordan kan jeg ændre det?

Link to comment
Share on other sites

Så problemet er med al sandsynlighed forkert DNS, som jeg skrev, så enten skal Surftowns support rent faktisk yde support, eller også skal du prøve noget andet. F.eks. at ændre butiksdomæne til at være uden www i shoppen. Hvis ikke det løser problemet kræver det flere oplysninger og adgang til Surftown og dit backoffice = ikke noget jeg vil påtage mig at se på gratis.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor mener du at DNS skulle være forkert og skulle have indflydelse på problemet?

 

Her er hvad jeg har modtaget fra SUrftown´s supporter: "denne fejl, som du omtaler, er ret typisk for prestashop sider - tit kan det skyldes et modul i presta eller redigering af din htaccess fil - som gør at prestashop ikke kan indlæses"

Men da jeg har fjernet htaccess filen uden at det forandrede noget kan det jo være at det ligger i et modul, hvilket jo også lyder temmelig sansynligt - for hvis det skulle være en DNS fejl ville problemet jo også have været til stede tidligere da shoppen fungerede.

Desuden har jeg kontrolleret min DNS og den er som den skal være - ligesom de par tusind andre DNS som jeg gennem de 5 år jeg var Internetudbyder satte op......

Link to comment
Share on other sites

Jeg har administreret mange hundrede domæner for mit arbejde i over 10 år, men det betyder da ikke, at jeg ikke laver fejl indimellem...

Hvis du tror, at et modul er synderen, må du slå debugging i shoppen til (der findes masser af guides til dette, hvis du søger på Google). Hvis modulet ikke fejler i back office, og du kun oplever fejlen i selve shoppen, kan det det kræve noget mere debugging for at finde fejlen. Alternativt må du deaktivere moduler, du har installeret siden fejlen opstod og på den måde finde frem til, hvorfor fejlen opstår. Jeg har dog endnu ikke oplevet, at et modul giver den fejl. Men en gang skal vel være den første.

Link to comment
Share on other sites

Problemet er nu løst.

Jeg lurede på at der altid stod en besked i konteolpanelet om at det domæne som jeg havde brugt til at komme ind i back-office var forsekelligt fra det som jeg havde skrevet i CEO-URL hvilket jeg ikke kunne forstå da det jo var den samme som jeg lige havde brugt.
Jeg har altid brugt at sætte "/" efter domænet af hensyn til de underliggende biblioteketer og  jeg begyndte så at eksperimentere med begge dele og da jeg havde fjernet "/" var der bingo "og med frit valg fra alle hylder...."
Tak for alle som har bidraget med forskellige råd - men  så enkelt var det. :D
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...