Jump to content

No access reference in table module_access for id_module 68


e30_dk

Recommended Posts

1.6.0.14

Jeg har en prestashop som ikke har været i brug i ca. 6 mdr. og vil nu har det aktiveret igen.

Da jeg havde indgivet mit admin login fik jeg følgende som jeg håber at jeg kan få hjælp til at få tilrettet så jeg igen kan få shoppen gjort aktiv

Mvh

Mogens

-*****************************************************************************************************************

[PrestaShopException]

No access reference in table module_access for id_module 68.
at line 1861 in file classes/module/Module.php

1855.                 self::$cache_permissions[$employee->id_profile][$row['id_module']]['configure'] = $row['configure'];
1856.             }
1857.         }
1858.
1859.         if (!isset(self::$cache_permissions[$employee->id_profile][$id_module]))
1860.             throw new PrestaShopException('No access reference in table module_access for id_module '.$id_module.'.');
1861.
1862.         return (bool)self::$cache_permissions[$employee->id_profile][$id_module][$variable];
1863.     }
1864.
1865.     /**

 

Link to comment
Share on other sites

Ud fra den fejl, vil jeg tro, at du aldrig har haft adgang til back office af shoppen (ud fra: ting går ikke i stykker af sig selv-princippet).

Er du sikker på, at du har kopieret alle shopfiler og database til det sted du forsøger at finde shoppen på???

Link to comment
Share on other sites

Det har du sikkert ret i. Shoppen var aktiv indtil efteråret 2014 hvor den gik ned under en opdatering og det var efterfølgende ikke muligt at indlæse bakuppen af databasen da denne var for stor. Jeg måtte oprette en ny under andet domæne (samme navn men med .net) og bruger indtil nu kun det gamle (.dk) til at redirekte til den nye, men nu vil jeg godt have det genoprettet på det oprindelige domæne, men stadig med redirekt til nuværende shop - så jeg må igang fra begyndelsen igen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...