Jump to content

Nieuwe producten niet ververst


Peter Pastoor

Recommended Posts

Hallo Peter,

 

Hoort deze slider bij standaard prestashop thema of heb je een Custom thema met bijbehorende slider?

Als je de cache optie even uitzet in BO en refresh je web browser kijk dan eens of de slider dan de nieuwe producten toont.

Gebruik je soms ook nog een cache module of Cloudflare?

 

Gr ysco..

Link to comment
Share on other sites

Hallo Peter,

 

Hoort deze slider bij standaard prestashop thema of heb je een Custom thema met bijbehorende slider?

Als je de cache optie even uitzet in BO en refresh je web browser kijk dan eens of de slider dan de nieuwe producten toont.

Gebruik je soms ook nog een cache module of Cloudflare?

 

Gr ysco..

Thema: pos_sagitta version 1.0 Demo Posthemes

 

En module: New products with slider on the homepage. v1.1 - bij Posthemes

Link to comment
Share on other sites

Hallo Peter,

 

Dus de cache van je thema heb je ook geleegd, Dus niet via BO maar via ftp /jouw thema/cache

 

En je gebruikt ook geen cache module of Cloudflare?

 

ysco..

Het eerste is zeker gedaan. Ik gebruik die modules niet.

 

De maker van de template heeft voor mij dingen gewijzigd en op site A, die bij hen geregistreerd staat, staat alles nu weer goed maar ze hebben site B, multistore, niet aangepast. Ik heb ze al gevraagd wat ze aangepast hebben maar dat hebben ze nog niet gezegd. Hopelijk zullen ze dat alsnog doen.

Link to comment
Share on other sites

Het lijkt niet aan de module te liggen maar aan iets anders binnen prestashop. Wat precies is nog onduidelijk helaas. Het wordt gewoon niet ververst. Ook al heb ik elke keer cache gewiste dergelijke. Nu zitten er 3 nieuwe producten in mar er horen reacties 5 te zijn. Waarom die 3 wel worden getoond heb ik geen idee van.

Link to comment
Share on other sites

Hallo Peter,

 

Vreemd inderdaad.

Heb je al gekeken op fiverr.com?

Probeer een prestashop developer te benaderen om achter je probleem te komen en op te lossen. Kost niet veel op fiverr ;)

 

Gr ysco..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...