Jump to content

Problemy z bazą danych


darek88

Recommended Posts

Gdzie można znaleźć dane takie, jak: adres serwera bazy danych, nazwa bazy danych, użytkownik bazy danych oraz hasło bazy danych? Czy istnieje możliwość modyfikacji bazy danych po umieszczeniu sklepu w Internecie bez ryzyka uszkodzenia jego działania? Przepraszam za ciągłe zawracanie głowy zupełnymi podstawami, ale jestem laikiem.

 

Link: darobookshop.cba.pl

Edited by darek88 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Mnie się zdaje że to chodzi o informacje zawarte w  /config/setting.inc.php

Serwer baz to będzie pewnie : localhost

Możliwość modyfikacji bazy istnieje chociazby przez phpMyAdmin ale trzeba wiedzieć co się robi bo można sobie zrobić

ziu ziu  :)

Link to comment
Share on other sites

Hasło do bazy danych ostatecznie zostało odzyskane, ale instalacja chyba wyłącznie pozornie została ukończona. Pozorność ta polega na tym, iż po wpisaniu adresu strony głównej sklepu otwiera się podstrona o adresie install. Foldery install zostały usunięte. Czy istnieje możliwość odzyskania plików oraz konfiguracji sklepu istniejącego przed instalacją?Czy dostęp do plików poprzedniego sklepu jest możliwy?  W jaki sposób tego dokonać?

Link to comment
Share on other sites

Czy istnieje możliwość odzyskania plików oraz konfiguracji sklepu istniejącego przed instalacją?

Jak przed instalacją? Przed instalacją nie mogłeś mieć żadnej konfiguracji ponieważ baza danych była pusta, a pliki jakie miałeś przed takie są po.

Link to comment
Share on other sites

Widzisz nie piszesz wszystkiego tylko tak cedzisz informacje bez ładu i składu. Opisz konkretnie po kolei co robiłeś wtedy my będziemy wiedzieć na czym tak na prawdę stoisz, co zrobiłeś źle lub czego jeszcze nie zrobiłeś a powinieneś. Daj informację a otrzymasz informację :D

Link to comment
Share on other sites

Czyli co robiłeś? Co to jest "wielokrotnie wszystko"? Wydaje mi się że nie czytasz tego co do Ciebie piszę... a pisałem: