Jump to content

OPGELOST!! Default taal = NL maar, shop is ok alleen alle emails en onderwerp blijven Engels


Recommended Posts

OPGELOST!!
NL vertaling is niet helemaal af, er staan nog engelse emails in de map met NL emails, vandaar. de helft is gedaan.
Hallo iedereen,

Default taal = NL maar, shop is ok alleen alle emails blijven Engels,
dus ik heb NL taal geinstalleerd, in de shop gaaat het goed alleen de emails die verstuurd worden
zijn nog steeds engels.
Hoe kan ik dit verandren? Ik zie wel een map met emails met alle nederlandse emails in de map NL.
Helaas pakt hij die niet, ook niet met nieuwe klanten die registereren sinds de NL taal erin zit.

Dus met andere woorden, hoe laat ik de shop de NL map met NL emails pakken ipv de EN map.


dank, prestaboyo

OPGELOST!!
NL vertaling is niet helemaal af, er staan nog engelse emails in de map met NL emails, vandaar. de helft is gedaan.

Link to comment
Share on other sites

OPGELOST

waar kun je het subject van de confirmation email veranderen in: confirmatie email? ( vertalen naar NL dus, de body van deze email template heb ik al vertaald)

ik zie deze emailtemplate niet in statuses, zoals alle andere emailtemplates..

zo:

<?php

global $_LANGMAIL;
$_LANGMAIL = array();
$_LANGMAIL['Order confirmation'] = 'Hier je eigen subject';


?>




en ook:

$_LANGMAIL['Your new admin password'] = 'Votre nouveau mot de passe administateur';
$_LANGMAIL['Your password'] = 'Votre nouveau mot de passe';
$_LANGMAIL['Welcome!'] = 'Bienvenue !';
$_LANGMAIL['Order confirmation'] = 'Confirmation de commande';
$_LANGMAIL['Message from contact form'] = 'Message depuis le formulaire de contact';
$_LANGMAIL['My personal informations'] = 'Mes informations personnelles';
$_LANGMAIL['Message from a customer'] = 'Message dun client';

Link to comment
Share on other sites

Zo haal je de [] weg uit [mijnwebshop] confirmatie email

ga naar /classes/mail.php en open het in texteditor ga naar regel93

$message = new Swift_Message('['.Configuration::get('PS_SHOP_NAME').' ] '.((is_array($_LANGMAIL)

ik heb de eerste bracket [ vervangen met leegte en de tweede bracket ] met eShop -

zo

$message = new Swift_Message('haaldebrackethierweg'.Configuration::get('PS_SHOP_NAME').' eShop - '.((is_array($_LANGMAIL) AND



weg brackets

Link to comment
Share on other sites

Man ik heb jou niet nodig, flikker lekker een eind op.
Ga andere gebrukers pesten, dat doe je continue zie ik,
Ik doe het liever zelf, dan dat ik jouw aangepaste files gebruik.
Je weet best dat je expres niets gezegd hebt.
Ik vind je een zielig persoon.
Dat weet je best.
Waarom zou ik op dat ,.nl forum gaan kijken je moet die file gewoon op .com
zetten. Dat doe je xpres niet, om te kunnen genieten, zielepoot.
Wat een ontzettende schijtbak ben jij..
Ik heb echt een hekel aan jouw type. bah
MIsselijk mannetje ben je.
Misschien moet je ff de .com updaten, loser.
Lekker lang wachten, net doen aslof je niet wist welke emails ik het over had,
man dat wist je al lang, het enige wat je hoefde te doen was een linkie posten
naar die schijtupdate van je, met zelfs een oudere datum dan de .com translationpack.
ongeloofelijk wat een klootzak ben jij..
Ik hoop dat je nog veel plezier mag beleven aan je pesterijtjes idioot.
Gelukkig heb ik plezier beleefd aan het ZELF uitzoeken, en lezen.
Je komt als mosterd na de maaltijd.
Maar dat weet je heel goed.

Link to comment
Share on other sites

lol, die gast bedoel je? Die loopt iedereen te zieken, met onbeschofte uitspraken, zogenaamd om te helpen.
Ga Engels leren zegt ie tegen iemand, dan weer volgende antwoord, ga Nederlands leren.
Gewoon tegen iemand die hulp vraagt, en diegene stelde niet eens onzettend domme vraag. Gewoon een beginner met servers.
En dan noem ik maar 1 voorbeeld, het staat er vol mee.
Echt niet normaal die fuguur man. Heeft ie aan mij de verkeerde ik heb die noob niet nodig.
IK leees zelf wel. oww en ja je kunt me bannen = modem reset heb ik een nieuwe ip, dus boeiee.

Link to comment
Share on other sites

Basiskennis van het Engels is niet teveel gevraagd in de e-commerce wereld. En op een Nederlandstalig forumdeel is enigszins begrijpelijk Nederlands ook nooit weg. Met scheldpartijen schieten we hier niets op. Open source staat of valt bij de medewerking van de gebruikers en die moeten elkaar daarom niet de tent uit jagen dacht ik!

Link to comment
Share on other sites

Het moge duidelijk zijn dat jij hier diegene met de problemen bent, niet ik.
Denk je werkelijk dat het mij iets interesseerd wat je van mij of de forums vindt?

Omdat ik niet binnen 1 dag reageer op je vraag betekend meteen dat ik express niet reageer, jij moet nog een hoop leren over hoe het op forums werkt.

Het feit dat jij TE STOM bent om verder te kijken dan je neus lang is en dan zo te reageren op iemand die je helpt.... tss.

Succes verder.

Ow, en bannen die ik je echt niet, ik zie je liever terugkeren met je huidige naam zodat ik je vragen gewoon kan beantwoorden met een linkje daar onderstaande quote en het verzoek aan een ieder je geen antwoord te geven omdat je een ondankbare hond bent.

Man ik heb jou niet nodig, flikker lekker een eind op.
Ga andere gebrukers pesten, dat doe je continue zie ik,
Ik doe het liever zelf, dan dat ik jouw aangepaste files gebruik.
Je weet best dat je expres niets gezegd hebt.
Ik vind je een zielig persoon.
Dat weet je best.
Waarom zou ik op dat ,.nl forum gaan kijken je moet die file gewoon op .com
zetten. Dat doe je xpres niet, om te kunnen genieten, zielepoot.
Wat een ontzettende schijtbak ben jij..
Ik heb echt een hekel aan jouw type. bah
MIsselijk mannetje ben je.
Misschien moet je ff de .com updaten, loser.
Lekker lang wachten, net doen aslof je niet wist welke emails ik het over had,
man dat wist je al lang, het enige wat je hoefde te doen was een linkie posten
naar die schijtupdate van je, met zelfs een oudere datum dan de .com translationpack.
ongeloofelijk wat een klootzak ben jij..
Ik hoop dat je nog veel plezier mag beleven aan je pesterijtjes idioot.
Gelukkig heb ik plezier beleefd aan het ZELF uitzoeken, en lezen.
Je komt als mosterd na de maaltijd.
Maar dat weet je heel goed.


lol, die gast bedoel je? Die loopt iedereen te zieken, met onbeschofte uitspraken, zogenaamd om te helpen.
Ga Engels leren zegt ie tegen iemand, dan weer volgende antwoord, ga Nederlands leren.
Gewoon tegen iemand die hulp vraagt, en diegene stelde niet eens onzettend domme vraag. Gewoon een beginner met servers.
En dan noem ik maar 1 voorbeeld, het staat er vol mee.
Echt niet normaal die fuguur man. Heeft ie aan mij de verkeerde ik heb die noob niet nodig.
IK leees zelf wel. oww en ja je kunt me bannen = modem reset heb ik een nieuwe ip, dus boeiee.
Link to comment
Share on other sites

Die meneer sprak prima Nederlands en ook Engels,
Je wist allang dat ik jouw Ja JOUW taalbestanden nodig had, expres vraag je huh, "welke emails"
En welke versie vd Nderlandse Taal, er staat maar 1 versie op .com. waaarom zou ik het .nl forum
moeten kennen?
Man het was toch logisch, dat ik het verkeerde taalbestand gedownload had, ik zit toch gewoon
op prestashop .com. Je zit gewoon heerlijk je moderator positie te misbruiken.
Waarom zet ze niet gewoon op .com, ipv op je .nl.
Zodat iedereen lekker de verkeerde kan downloaden?
Waarom heeft het verkeerde taalbestand een nieuwere datum dan die van jou?
Efin ga fijn de schijnheilige Thomas uithangen, ik heb jullie niet meer nodig hier op het nederlandse form.
Ik kijk verder alleen nog op het engelse forum..

Link to comment
Share on other sites

Die meneer sprak prima Nederlands en ook Engels,
Je wist allang dat ik jouw Ja JOUW taalbestanden nodig had, expres vraag je huh, "welke emails"
En welke versie vd Nderlandse Taal, er staat maar 1 versie op .com. waaarom zou ik het .nl forum
moeten kennen?
Man het was toch logisch, dat ik het verkeerde taalbestand gedownload had, ik zit toch gewoon
op prestashop .com. Je zit gewoon heerlijk je moderator positie te misbruiken.
Waarom zet ze niet gewoon op .com, ipv op je .nl.
Zodat iedereen lekker de verkeerde kan downloaden?
Waarom heeft het verkeerde taalbestand een nieuwere datum dan die van jou?
Efin ga fijn de schijnheilige Thomas uithangen, ik heb jullie niet meer nodig hier op het nederlandse form.
Ik kijk verder alleen nog op het engelse forum..


Omdat ik geen invloed heb op de Nederlandstalige bestanden hier, Omdat de Nederlandse vlag er (misschien) niet bij zit, omdat er geen Default image bij zit, Omdat de vertaling hier door 1001 mensen gemaakt wordt en je dus geen standaard ABN hebt en je dus de ene keer je en de andere keer U ziet staan, dat er geen rekening gehouden wordt met Hoofd of klein letters, met een D of met DT enz. enz. enz.

Omdat die van het andere forum worden gedownload en dan hier worden neegezet NADAT ze op het andere forum beschikbaar zijn.
En het is NIET logisch dat jij de verkeerde taal download als je EERST eens had rondgekeken hier VOORDAT je brult of roept.
Maar je bent vast zo iemand die denkt "even" een shop op te zetten, zich niet aan de regels van de wet Koop op afstand gaat houden en zoals het zich nu laat aanzien zal je shop er na 3 maanden al niet meer zijn.
Ben reuze benieuwd wat je gaat verkopen, als je zo met je klanten omgaat....

Maar ga lekker op het Engelse gedeelte zitten, als je daar net zo prettig reageerd als jij je zin niet krijgt dan zul je veel antwoorden krijgen.

Maar we zijn klaar met je.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...