KimKaai5 Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Wij zijn nu een tijdje actief met Prestashop aan de gang (we waren echte leken...) Nu kregen wij steeds vaker te horen dat mensen graag op maat willen zoeken. Hoe kunnen wij dit aanpassen?Er is namelijk wel een mogelijkheid om op alfabet of op prijs te zoeken. Ik ben erg benieuwd of dit kan en zo ja...Hoe?Dit is natuurlijk in de shop.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Tja, dan zal er echt wel het nodige aangepast moeten worden ben ik bang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roelrutjes Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Weet iemand hier al een antwoord op.Of kan iemand zeggen waar het te vinden is in de ftp? Ikzelf wil een van de mogelijkheden (sorteren op "langst op voorraad ") namelijk verwijderen en weet ook nog niet hoe dat moet. Ik werk nog met 1.4.6.2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roelrutjes Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Hallo M. Waarom zou ik mijn site moeten updaten? Mijn site werkt nog perfect. Ik heb nog niet zo'n zin om mijn site te updaten omdat ik, allerlei codes heb aangepast in de ftp en dat schijnt bij updaten een probleem te zijn. Toch ben ik heel benieuwd naar je advies. Waarom is het onverantwoord? Weet je zeker dat mijn Google ranking omhoog schiet als ik versie 1.6 ga gebruiken? Ik heb nu ongeveer 350 bezoekers per dag. Hoeveel zal het gaan schelen? Met vriendelijke groeten, Roel www.tiltdesignenantiek.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts