Jump to content

Termék egységár kiírása


NetBoy

Recommended Posts

Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok még, bár elég jól sikerült feltelepítenem és állítgatnom a  PrestaShop -om!

A kérdésem az lenne, hogy van valamilyen megoldás hogy a termékeknél az egységárat ki lehessen írni?

Pl kutyatáp 10 kg, 1500,-Ft Egységár 150,-Ft/kg
Köszönöm mindenki segítségét :)

Link to comment
Share on other sites

Az a baj hogy ezeknek a termékeknek az ára szinte havonta változik és ebben az esetben állandóan ezt is állítgatni kell, ami sok termék esetén nem kis meló :)

Létezik erre valami jobb megoldás ami pl. a csomagolási egység súlyából veszi a súlyt és azzal ossza el!

Link to comment
Share on other sites

Szerintem alapvetően nincs, de majd talán más tud rá okosat. Vagy modult kellene erre nézni, vagy belefejleszteni.

Köszönöm, bízom benne :)

 

Egy másik problémába futottam bele! Telepítettem egy vízjeles modult (Watermark v1.0.2 - - PrestaShop) majd a telepítés végén a prestashop nem tért vissza többet és onnantól nem lehetett elérni az admin felületet sem. A Hiba a költekező volt! A .htaccess file -ba belekerült egy sor (#Options +FollowSymLinks) amit ha 'kiremeltem' helyreállt a dolog, viszont a vízjeles dolgot nem találom a telepített modulok között! Tudtok erről valamit? van rá valami megoldás ?

Köszönöm szépen! :)

Link to comment
Share on other sites

Vannak szolgáltatók akik nem engedik a FollowSymLinks használatát. Ez ellen nem sokat tudsz tenni, illetve a szolgáltatótól kérj segítséget.

 

Egyszer megkerültem úgy, hogy a FollowSymLinks egy továbbfejlesztett változatát használtam, azzal működött. Nem jut eszembe hirtelen mi volt a neve, de ha akarod utánanézek.

 

Emlékeim szerint biztonságtechnikai okokból korlátozta a szolgáltató.

 

Magának a modulnak nem szabadott volna eltűnnie. Nézd meg FTP-n, hogy a /modules/ mappában benne van-e: "watermark".

Link to comment
Share on other sites