Jump to content

Hulp bij installatie en inrichting multishop gevraagd


Recommended Posts

Een goedendag,

 

Ik heb een drietal webwinkels draaiende op sterk verouderde software (logivert MWW 5.5) en daarom wil ik deze omzetten naar een Prestashop / Multi shop omgeving.

Dat kan ik echter niet alleen en de kosten om het door een professioneel bedrijf te laten doen zijn me wat te hoog. Daarom ben ik op zoek naar iemand die me (uiteraard wel tegen betaling)  kan helpen bij het installeren van een dergelijke omgeving en me kan helpen bij het inrichten en beheren er van ( instellen layout, banner, acties met artikelen enz)  Ik wil dus gewoon goed op weg geholpen worden en zoek dus iemand die bv ook al een PrestaShop heeft of hier goed in thuis is en uitleg kan geven. Ik wil dus geen compleet ingerichte en opgeleverde webwinkel(s) het invoeren van de artikelen kan ik denk zelf wel nadat de  basis er is. Één op één hulp lijkt me zeker in het begin handig ,dus gewoon er bij zitten en uitleg geven, en dan kan dan bij mij thuis of ik kan evt ook langs komen. Graag dan in de omgeving van Leiden.

 

Dus mocht er iemand zijn die die mij deze kennis wil bij brengen zou willen en  kunnen neem dan contact met me op,   Alvast bedankt Hans van Veen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...