Jump to content

( LØST )Nulstille alt .. butik helt ren


by bram

Recommended Posts

Jeg sidder og har prøvet at købe mange gange på min side nu, og af en eller anden årsag så bruger jeg min vens email.. men sender til mig selv.. alt er rodet sammen...

 

Det må være muligt at starte helt forfra, fjerne john doe etc fra kontrolpanelet...

 

Jeg har købt et tema mocedo og derfor ligger der forskellige "prøve" ting og adresser og køb etc.

Kan jeg nul still alt..? Så mine køb bliver fra NU AF.

 

vh / michael

Edited by by bram (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, du har gang i for mange ting på én gang i din shop. Jeg bliver i al fald forvirret, når jeg læser dine tråde her i forum. Jeg vil klart anbefale dig at sætte alt det funktionsmæssige op først og så dernæst gå i gang med at hitte ud af, hvordan tingene fungerer - herunder teste ordreflow osv. Hvis du har installeret version 1.6.0.14 kan jeg forsikre dig om, at tingene virker som de skal et langt stykke hen ad vejen, da jeg har sat en del shops op med denne version. Du kan også overveje at installere en shop, som du udelukkende bruger til test og hvor du prøver tingene af - og så kan du sideløbende arbejde på den shop, som skal blive til den "rigtige" når du er blevet fortrolig med PrestaShop. Ellers kan du nemt komme til at få lavet noget rod, som gør at du måske skal starte helt forfra og dermed miste alt det reelle arbejde, du har lavet.

 

Se denne tråd om sletning af testdata (og brug i øvrigt gerne søgefunktionen, for du kan finde svar på alverdens gode ting denne vej:-) https://www.prestashop.com/forums/topic/320579-delete-all-sample-data/

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Jeg ved godt at det ser forvirrende ud, men jeg var nødt til at starte shoppen op nu.

Det er pga noget markedsføring hvor vi kommer ud til rigtig rigtig mange i et hug...

 

Men er da også ved at s..... i bukserne... så derfor håber jeg at det virker efter hensigten nu..

 

Og så vil jeg gøre som du foreslår, lave en ekstra shop, hvor jeg kan sidde og lege med Prestashop.

 

Det kan sagtens være jeg stiller flere spørgsmål men lige nu ser det ok ud, har fundet svar på mange af de ting som jeg spurgte ind til..

 

Vh / m

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...