Jump to content

( LØST )Manglende billeder i bestilling


by bram

Recommended Posts

Hej igen,

 

  • Jeg har liget kigget mit katalog i gennem og når jeg går ind under billeder, så ligger er ikke noget billede.. Hvis jeg trykker på det spørgsmålstegn der ligger i stedet for billede, så kommer billedet op... Har prøvet at slette billedet og lægge det ind igen, men der vil simpelthen ikke komme noget billede frem.. Det er meget mærkeligt, samtidig med at når folk bestiller, så er der ikke noget billede i kurven.. kun hvis man trykker på spørgsmålstegnet, så kommer det frem...  Aner ikke mine levende råd..??

 

 

På forhånd tak og hvis I har lyst kan I se min side på bybram.dk / Der mangler en masse tilrettelser, men de må komme hen af vejen, når jeg bliver rigtig god til dette her.. :-)

 

Håber I kan hjælpe mig, så den bliver fin hurtigere.. :-) Tak

Edited by by bram (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstå ikke helt, hvad du mener med, at du har kigget dit katalog igennem og der ikke ligger nogen billeder? Billeder splittes op i undermapper, når du uploader det største billede, og herefter autogenereres undermapper med de andre størrelser, så de ligger altså ikke samlet i 1 mappe

 

Billedet i kurven hedder small_default og på den vare jeg testede findes det ikke: http://bybram.dk/75-small_default/beige-snor-med-lyse-sten.jpg (det virker lidt underligt at varen hedder noget med sort og blå perle, men billedet hedder beige-snor-med-lyse-sten.jpg?)

Så enten har du overskrevet noget, som ikke skulle overskrives - eller også kan det være så simpelt som at du skal regenerere billedstørrelsen small_default

(Præferencer - Billeder, scroll ned og vælg Varer og størrelsen small_default og tryk på Regenerer og Ok til slet tidligere billeder). Dette er skrevet ud fra hukommelsen, ordlyden kan være lidt anderledes. Hvis du får hvid skærm = timeout, gentager du processen, men så skal der ikke være flueben i slet tidligere billeder.

 

Dit andet spørgsmål bedes du oprette i en separat tråd, for det omhandler noget helt andet. Ved at splitte spørgsmål op i separate tråde, hjælper du andre til at søge og finde svar på præcis samme problem - her er det træls at læse igennem en tråd med flere forskellige spørgsmål.

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan,

 

Jeg har oprettet mit spørgsmål omkring email i seperat tråd.

 

Jeg har jo lagt alle billeder ind og det hele virkede som det skulle. Men som jeg skrev i tidligere spørgsmål, så forsvandt alt tekst, undtagen pris så jeg var inde og skrive omkring de forskellige smykker efterfølgende.

Så så jeg at der ikke var noget billede i kurv når jeg skulle købe smykker, så jeg gik i katalog og der var heller ikke noget caption billede...

Dem har jeg så prøvet at sætte ind igen, men uden held...??

 

Jeg er faktisk ikke klar over hvor jeg sætter str på de forskellige billeder og kan ikke forstå jeg ikke kan lægge dem ind igen..??
Ved godt at jeg kan gå i indstillinger og instillinger-billeder, men er bange for at det hele forsvinder..?

 

Vh / Michael

Edited by by bram (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Tak Prestafan

 

(Præferencer - Billeder, scroll ned og vælg Varer og størrelsen small_default og tryk på Regenerer og Ok til slet tidligere billeder

 

Det ser ud til at det virkede.. mange tak

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...