Jump to content

Hjælp til sortering af varer.


EWDK

Recommended Posts

Hej folkens, nu har jeg godt og vel søgt internettet tyndt for at finde en løsning til en webshop som jeg er igang med at opbygge hvor jeg forsøger at filtrere produkter ud fra nogle bestemte attributter/kategorier.

 

Jeg søger at kunder kan sortere produkter (i produkt-viewet) ud fra nogle forskellige kategorier:

 

Produkt type (tilfældige navne -> amalie, sophie, mv)

Lampe hoveder (1, 2 & 3)

Lampe kanter (fire, seks, mv)

 

Måden dette skal virke på er igennem radio-knapper ligesom når du opretter vare-attributter.

 

Problematikken jeg har er dog at hvis jeg opretter disse som vare-attributter, er kunderne nødsaget til når de efter sorteringen og kommer ind på produktet, igen skal specificere hvilken lampe som de søger (altså vælge kategorierne en gang til), og ligeledes er jeg nødsaget til at oprette flere priser, da den ved at jeg bruger vare-attributter laver forskellige varianter at produktet.

 

Så det jeg søger er:

At mine kunder kan gå ind i produkt-oversigten, og bruge filtreringsknapper/sorteringsknapper i venstre side, til at specificere hvilket produkt de søger. Som f.eks; Amalie, 2 lampehoveder & seks lampe kanter.

Når at de laver denne sortering skal alle produkter som har de givne forudbestemte værdier vises (altså må alle produkter der ligger under hhv. Amalie, og 2 Lampehoveder, og Seks lampe kanter ikke vises. KUN dem som har alle de 3 værdier)

 

Altså skal de ikke forlade den side de er på, FØR at de vælger et af produkterne. Så det kan ikke virke ligesom kategorierne gør.

 

Er dette muligt? Hvis ja, er det noget jeg skal kode mig ud af, eller et modul?

Har ikke kunnet finde noget uanset hvor jeg har søgt o.O

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan varmt anbefale Advanced Search 4 og Multiple Features modulerne, de koster lidt men i kombi kan de næsten alt hvad man vil med sortering og visning af produkter.

 

Tak!

Jeg har faktisk allerede kigget lidt på dem, og synes ikke at jeg kan se mig ud af at de kan det som jeg søger, desværre.

Har ikke engang haft held med at finde eksempler på det jeg søger at få lavet, foruden det med måden som vare-attributter bliver vist i produktoversigten.

Link to comment
Share on other sites

Prøv at tage et kig på krybdyrsiden.dk og vælg en overkategori, der ved at jeg at de er i brug og bruges flittigt. Dog bruger de checkbokse, men det er en indstilling i adv 4 om man vil have radio-knapper eller ej.

Link to comment
Share on other sites

Prøv at tage et kig på krybdyrsiden.dk og vælg en overkategori, der ved at jeg at de er i brug og bruges flittigt. Dog bruger de checkbokse, men det er en indstilling i adv 4 om man vil have radio-knapper eller ej.

 

Fedt!

 

Det er lige præcist det jeg søger.

 

Er det er muligt måske at finde modulerne i en mindre pebberet version?

Edited by erhvervswebdesign (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Du kan købe dem begge på presta-module.com og spare en smule så vidt jeg husker, og så følger der 90 dages opdateringer med.

 

Prisen for adv 4 er hvor den er fordi det er det eneste modul der kan så meget og virkelig rykker din shop op på et helt andet niveau.

Link to comment
Share on other sites

Du kan købe dem begge på presta-module.com og spare en smule så vidt jeg husker, og så følger der 90 dages opdateringer med.

 

Prisen for adv 4 er hvor den er fordi det er det eneste modul der kan så meget og virkelig rykker din shop op på et helt andet niveau.

 

Perfekt.

Hvad er det helt præcist jeg kan med multiple features, som jeg ikke kan med adv4?

 

Bare lige så jeg forstår sammenhængen i de to forskellige moduler!

Link to comment
Share on other sites

Multiple features giver dig lov til at tildele flere features fra den samme gruppe.

 

Suverænt. Kunne godt tyde på at det bare var det som jeg skulle bruge! :)

Tak for hjælpen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...