Jump to content

[opgelost]Weekly Featured en Recently Bought


Recommended Posts

Heb ook twee dingen op de voorpagina staan waar niks in komt te staan en waar ik zo ook geen juiste module bij kan vinden.

 

Het gaat dus om Weekly Featured en Recently Bought

 

Bij de laatste staat een plaatje met vraagteken erin en doet niks. Dacht eerst dat het aangepast zou worden als er iets gekocht zou worden. Dit is echter niet zo want dat heb ik getest.

 

Edit- het was een slider.

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Laat verder maar zitten. Ik had alles verknooit en ga nu proberen een backup van afgelopen donderdagavond terugzetten. Al het werk van afgelopen 2 avonden totaal voor niks geweest. Had zo'n 100 producten toegevoegd al. Nu dus eerst alles goed werkend krijgen voordat we weer producten toe gaan voegen. K*tzooi. Prestashop is er niet beter op geworden sinds ik laatste keer er mee bezig was.

 

Ik denk dat ik totaal opnieuw ga beginnen.

Link to comment
Share on other sites

Het gaat niet om de module aanbevolen producten op de homepagina. Heb echt alle modules nagekeken. Ik kijk er overheen of het staat er niet. Google word ik ook niet wijzer van.

 

Recent bought komen natuurlijk producten in welke voor het laatst verkocht zijn. Dat gok ik in ieder geval. Maar Weekly moet je zelf doen lijkt mij?

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Beste Peter,

 

Ik heb niet de indruk dat je gebruik maakt van het standaard theme maar van een aangekochte theme met de daarbij behorende modules.

In het algemeen zijn de (weekly) featured products de producten die je in de home categorie plaatst. Het kan zijn dat jouw theme een andere methode toepast.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...