Jump to content

Recommended Posts

Dag, 

Ik ben nu ondertussen alweer een poosje bezig om een multistore op te zetten en ik moet zeggen dat het frustratie punt wel aardig is bereikt. 

Is er uberhaupt iemand die multistore draait op verschillende domeinen met verschillende thema's? Wat ik heb gedaan

 

per domein een groep aangemaakt, per groep heb  ik 1 winkel. Elke winkel heeft zijn eigen hoofdcategorie en eigen thema. Als ik echter naar de shop ga dan heeft shop 1 bijv de modules op de plaats van shop2. Of ipv de modules die bij het thema horen heb ik de modules van 2 thema's. Ik heb zo ongeveer alles al geprobeerd maar niets werkt. Aanmaken winkel, dan installeren thema, dat winkel configureren voor gebruikt thema en zo nog tich opties.  

 

Als ik dit had geweten had ik niet al dat geld besteed aan modules en templates en had ik nu Magento alsnog gekozen. Kan iemand mij kort uitleggen hoe je een multistore met eigen domein, thema en producten op moet zetten. 

 

Tevens merkt ik dat het met afbeeldingen fout gaat. Als je een 2e themeplate installeerd met afwijkende afbeeldingsgrote dan past hij de reeds betsaande shop afbeeldngen formaat configuratie ook aan wat ook logisch is want het afbeeldingstype bestaat al. Volgens mij gebeurd dit ook met de modules pos_megamenu wordt door 2 templates gebruikt dat kan natuurlijk niet. 

 

Graag wat uitleg want ik wordt gek zo!!

 

THNX

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...