Jump to content

[opgelost]Thema uploaden werkt niet


Peter Pastoor

Recommended Posts

Ik krijg de volgende melding als ik een betaald thema wil installeren:

 

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

    Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
    Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
    Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.

 

Is er nog een andere manier om het te installeren want ik heb voor dit thema betaald en wil dus ook natuurlijk dat het werkt.

 

Ik heb dus Importeer vanaf uw computer, Importeer vanaf het web en Importeer vanaf FTP.

 

Bij eerste krijg ik dus bovenstaande melding.

 

Bij tweede krijg ik alleen een wit scherm.

 

Bij derde:

 

 

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Kan ik de map niet zelf uitpakken en alles zelf uploaden en installeren?

 

Edit- ik heb het zowel op wifi geprobeerd als via kabel. Niks hielp.

 

Edit2- De documentatie geeft aan dat ik bij php.ini de upload moet verhogen:

 

 

Before  install template, you need increase size for uploaded files
 Access file php.ini in your server  Find code : upload_max_filesize  Set value = 15M  Save this file  And then restart your server ( xampp or wamp, ..)  Then install template

Waar kan ik dat doen? Of moet mijn hoster dat doen?

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Waarschijnlijk werkt het uploaden van je template niet omdat hij groter is dan je maximale php file_upload grootte. Bij sommige hosts kun je dit zelf ophogen, maar bij de meeste (shared) hosters niet.

 

Wat ik je aanraad is om de template zelf uit te pakken en via FTP te uploaden naar /theme/nieuwe_template. Dus inderdaad via een FTP programma inloggen, naar de juiste map gaan ,en alle files gewoon uploaden.

 

Na het uploade je caching uitzetten (Back office -> advanced parameters > performance - of geavanceerd - prestaties) en daar je caching uitzetten. Vervolgens zou de template zichtbaar moeten zijn in het backend voor selectie.

 

Let me know how that goes.

Link to comment
Share on other sites

Ok ik heb alles nu kunnen installeren.

 

In de templatemap die ik uitgepakt heb stond een QuickStart mapje met daarin 1.6.0.9 erin. Dat heb ik nu geïnstalleerd. Echter nu staat multistore aan. Als ik dat uitzet komt de webwinkel er raar uit te zien. Dat valt nog wel op te lossen maar ik kan de naam niet aanpassen. Ik heb bij seo&urls nu wel bij Index.php de naam aangepast maar nu komt erbovenop te staan:

 

Webwinkelnaam.nl - naam van de template

 

Dat laatste wil ik weg hebben maar ik weet miet precies hoe dat moet. Iemand tips?

Link to comment
Share on other sites

Waarschijnlijk werkt het uploaden van je template niet omdat hij groter is dan je maximale php file_upload grootte. Bij sommige hosts kun je dit zelf ophogen, maar bij de meeste (shared) hosters niet.

 

Wat ik je aanraad is om de template zelf uit te pakken en via FTP te uploaden naar /theme/nieuwe_template. Dus inderdaad via een FTP programma inloggen, naar de juiste map gaan ,en alle files gewoon uploaden.

 

Na het uploade je caching uitzetten (Back office -> advanced parameters > performance - of geavanceerd - prestaties) en daar je caching uitzetten. Vervolgens zou de template zichtbaar moeten zijn in het backend voor selectie.

 

Let me know how that goes.

Bedankt voor het antwoord. Het is nu deels gelukt. Hierboven heb ik nu een ander probleem geplaatst. Misschien heb jij antwoord?
Link to comment
Share on other sites

Het enige probleem nu is nog de naam van de webwinkel. Ik kan niet vinden waar ik dat aan kan passen.

Ik heb multistore uitstaan en het al bij index.php aangepast bij seo&urls. Maar templatenaam, wat de maker van de template er neergezet heeft, staat er nog steeds achter. Iemand een tip?

 

edit- gevonden bij de winkelcontacten.

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik zou even kijken in de header.php in je template/naam/header.php. Waarschijnlijk staat daar ergens 

 

<head>
....
....
<title>{$iets} - TemplateName</title>
</head>

 

Daar zou je dat moeten kunnen veranderen. Na het veranderen moet je even je smarty cache wissen om de wijzigingen te laten doorvoeren (Back office > Geavanceerd > Prestaties).

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...