r_ekkie Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 Vandaag voor het eerst een csv import gedaan om een aantal prijzen te updaten en tegelijk wat nieuwe producten toe te voegen. Het prijs update is goed gegaan alleen de nieuwe artikelen zijn niet bestelbaar in de shop.Heb de BO product pagina van een bestelbaar en een niet bestelbaar product bekeken, de database _product vergeleken maar ik kan geen verschillen zien. Iemand dit eerder mee gemaakt en misschien een tip hoe het op te lossen is. link naar de site: www.flash-lichteffecten.nl de producten onder nieuw zijn al gelijk zichtbaar dat ze niet bestelbaar zijn. Hopelijk iemand een richting waar ik moet zoeken of de oplossing. Rick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 Is er voorraad? Misschien dat dat niet goed gegaan is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
r_ekkie Posted May 15, 2015 Author Share Posted May 15, 2015 We werken niet met voorraad. alleen het veld "Weergegeven tekst wanneer het toegestaan is om iets op nabestelling te bestellen" gebruiken we om de voorraad status weer te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 Als er dan bij voorraad niets ingevuld is en je hebt de optie: niet kunnen bestellen wanneer geen voorraad, aanstaan dan zal het dus die melding geven lijkt mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
r_ekkie Posted May 15, 2015 Author Share Posted May 15, 2015 Peter, ik kijk er vast dan ergens over heen. Waar kan ik dat vinkje vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 (edited) Bij het product naar 'aantallen' gaan en in het midden staat keuzemogelijkheid of het besteld kan worden wanneer niet op voorraad. Edited May 16, 2015 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
r_ekkie Posted May 16, 2015 Author Share Posted May 16, 2015 Die optie zie ik niet staan. Bedenk me dat ik misschien in dit geval 1 klein detail ben vergeten (of van belang is geen idee) gaat hier om een multistore shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r_ekkie Posted May 16, 2015 Author Share Posted May 16, 2015 Na een frisse start van de dag in de tabel _stock_available de laatste kolom out_of_stock. daar stond bij de nieuwe artikelen een 0 bij alle andere artikelen een 2. De 0 in een 2 veranderd en probleem is opgelost. Kennelijk toch een importveld gemist wat ik niet in de shop zelf kan rechtzetten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts