Jump to content

Formulier herroepings recht.

AlexMooren

Recommended Posts

Het is verplicht om een formulier voor herroepings recht te hebben als webwinkel.

Nu wil ik z'n formulier online gaan aanbieden, zodat klanten die er gebruik van willen maken dit kunnen downloaden.

De download optie zou ik graag in de check out hebben staan, en op een link in de footer (hier heb ik een doc met het herroepingsrecht. hier zou dan de link ook in moeten komen.

Wie weet hoe ik dit klaar kan spelen?

He formulier is in PDF en komt van het keurmerk dat ik voer.

Wie O Wie???

Beste Alex,

Een heroepingsrecht formulier op de afrekenpagina lijkt mij niet de meest logische plek. Op het moment dat de klant iets terug wil sturen zou de klant eerst weer iets moeten bestellen om bij het formulier te komen? Of wil je de klant meteen aanmoedigen om het product retour te sturen door het formulier meteen aan te bieden bij het afrekenen. Het uiteraard wel mogelijk om een formulier toe te voegen.

Een verwijzing naar het formulier in de footer is een betere plek.

Je kunt zelf een nieuwe CMS pagina maken, bijvoorbeeld ruilen en retourneren

Daar kun je het formulier uploaden en koppelen aan een link op de pagina.

De link naar deze pagina kun je aan de footer toevoegen, afhankelijk van welke footer modules je gebruikt.

Ik heb in de footer een link naar de pagina herroepingsrecht.

maar hoe krijg ik hier nu een downloadable pdf in.

Het gaat er dus om dat mijn klanten dit formulier kunnen downloaden, uitprinten en bij de retourzending mee zenden.

Dat is mij nog niet gelukt.

Is het ook mogelijk om daarnaast een email formulier te maken, wat de klanten online kunnen invullen en mailen?

Upload het formulier (pdf bestand) via FTP naar een bestaande of nieuwe map.

In de CMS pagina kun je een soortgelijke code als deze gebruiken: <p><a href="http://www.mijnprestashop/mijnbestanden/mijnbestand.pdf">Download het formulier</a></p>

Het is inderdaad ook mogelijk om een formulier te gebruiken. Dat vereist wel enige kennis van codering.
Een makkelijke weg is het aanschaffen van een module, Deze zou he moeten kunnen: http://addons.prestashop.com/en/front-office-features-prestashop-modules/7962-contact-form-plus.html