Jump to content

Söker guide/lathund för uppläggning av produkter med attribut.


cecepee

Recommended Posts

Hej

Jag letar efter en manual, guide, lathund som går igenom hur man som butiksägare lägger upp produkter med attribut, tex en produkt som finns i flera färger exempelvis nagellack som kan finnas flera färger.
En lathund eller liknande som går igenom de olika stegen, hur man skapar och använder attribut vilka bilder som behöver skapas och användas, osv. Om det finns på svenska eller engelska spelar ingen roll

Jag gissar att det redan finns något sådant, men jag kan inte hitta något när jag letar.
Är det någon som har nått liknande och vill dela med sig, eller kan bidra med en länk eller liknande så vore jag väldigt tacksam.

Tack på förhand.
Mvh.
Peter

Link to comment
Share on other sites

Hej

Tack för svaret, jag hade redan tittat på den och tycker den dessvärre lämnade en del att önska, och inte var särskilt bra för slutanvändare som är datanoviser, inte är butiksbyggare utan som endast skall lägga upp produkter och sälja, men jag arbetar på den i alla fall för saken är att jag själv är dålig på att skriva lättförståeliga guider och de som skall ha denna butik behöver ha en som förklarar på en femårings vis :-)

Men jag får se, kanske blir det bra, och då postar jag det här sen.

Tack för tippset i allafall.

//Peter

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...