Jump to content

Quickpay 4.07


Jacob_vn

Recommended Posts

Modulet virker som sådan fint. Transaktionen går igennem og lægger sig ind som ordre i backoffice.

Inde i quickpay manageren kan jeg også se at beløbet ligger klar til capture.

Mit problem er at jeg ikke kan capture fra backoffice. Når jeg trykker på "Hæv beløb" sker der bare ingenting. Der kommer heller ikke nogen fejlmeddelelse.

 

Jeg bruger den nye platform ved quickpay.

 

Er der nogen der har en løsning på ovenstående?

 

Umiddelbart tænker jeg noget med at min server IP ikke får "lov" at capture på grund af nogle sikkerhedsindstillinger, men jeg kan ikke finde nogle steder at ændre det.

 

På forhånd tak.

 

Jacob

Edited by Jacob_vn (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Der kommer en version 4.xx, når jeg har fået testet noget mere på det. Den bruger jeg havde hos Quickpay (med det nye API), virkede desværre ikke på samme måde som den andre havde. Send mig en PM, så kan jeg sende dig et foreløbigt modul, hvis du er interesseret.

 

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er ny flyttet over på den nye platform hos Quickpay og har installeret seneste presta-modul 10_4.0.8. Når jeg prøver at gennemføre en ordre, kommer der imidlertid blot en blank skærm. Er der nogen som kan hjælpe?

 

Jeg bruger Prestashop 1.5.6.

 

Hilsen

Kristian

Link to comment
Share on other sites

Hej Kjeld,

 

Jeg har følgende fejlmelding:

 

Warning: Function addCSS() is deprecated in /var/www/emmers.dk/public_html/modules/blockrelatedproductstags/blockrelatedproductstags.php on line 637
in /var/www/emmers.dk/public_html/classes/Tools.php on line 2147

 

Det siger mig ikke umiddelbart noget.

 

Hilsen

Kristian

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...