Jump to content

Upgrade vanaf versie 1.4.9.0


Recommended Posts

Beste Forum gebruikers. Heb wat advies nodig.

 

Een van mijn beide webwinkels draait nog op versie 1.4.9.0

Op zich draait het uitstekend maar wil toch wat meer functionaliteit in de bestellingen (wijzigen, zelf toevoegen etc).

 

Is er iemand die daar al ervaring mee heeft (liefst vanaf 1.4.9) en mij kan helpen/advies kan geven om dit zonder problemen te laten verlopen?

 

Ik neem aan dat ik niet vanaf 1.4.9.0 gelijk naar de laatste versie moet updaten maar dit wellicht per versie moet doen ?

Welke volgorde is dan het beste: 1.4.9.0 naar 1.4.9.10, 1.4.9.11 en dan 1.5 of gelijk vanaf 1.4.9.0 naar 1.5.6.2 en dan 1.6.0. en welke versie van 1.6.0 is te adviseren?

Wat zijn de valkuilen?

Modules mee upgraden?

 

Moet zo ie zo naar een template wat compatible is met de nieuwe versie.

 

Uiteraard eerst in een kopie van de huidge situatie upgraden en als alles goed werkt de huidige webshop vervangen met de nieuwe.

 

Ik neem aan de database van de versies ook verschillen qua velden etc dus kan de database van de huidige webshop uiteindelijk niet zo overzetten naar de nieuwe webshop met export/import database dus wil het eerst testen tot het eindpunt en dan hetzelfde doen met de huidge shop (na backup) zodat de bestellingen wel tot de upgrade ook in de nieuwe shop komen en er geen gat valt.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...