Jump to content

Logo verschijnen niet op mails


Recommended Posts

Kan door het email programma komen die je gebruikt om de email te lezen.

Zelf gebruik ik Outlook 2007 als onderdeel van MS Office maar die moet je ook per email toestemming geven om afbeelding te downloaden die in emails gebruikt worden of de afzender toevoegen aan de lijst van veilige afzenders dan laat hij de afbeeldingen wel gelijk zien omdat hij die gelijk mag downloaden.

 

Veel van mijn orderbevestiging emails komen niet bij de klant aan als het hotmail of gmail adressen zijn. Komen dan vaak in hun spam/trash map terecht en die zien de klant niet (vaak). Ik denk zelf dat dit door de hyperlink komt die van hun emailadres in de bevestigings email staat. Bevestigingen sturen als text ipv html indeling lijkt mij geen optie omdat de hele layout dna verdwijnt.

Link to comment
Share on other sites

controleer de email template , wellicht is het hier fout gegaan (eventueel de code vergelijken met de oude email template)

misschien heb je nog een backup ?

upload dan de email templates naar betreffende map

 

dit was vroeger met oude versies nl het probleem 

Link to comment
Share on other sites

@maconl

In versie 1.5.6.2 was het totaal geen probleem.
Puur na de 1-click upgrade doet het probleem zich voor.

 

Heb de originele templates ge-upload en probleem blijft

Zal de oude 1.5.6.2 template eens proberen, kijken of het daar weer goed mee gaat

 

 

@Frevab     Ik gebruik Outlook 2010 en daar nooit problemen gehad. Er is niets veranderd. Wat betreft de Gmail en hotmail adressen, dat ligt puur aan de instelling van de ontvangende partij en heeft niets met PS te maken. De spamkiller van die 2 mail-domeinen zijn dusdanig ingesteld dar veel in spambox verdwijnt. Dat gebruikers nagenoeg nooit hun spambox bekijken is een veel voorkomend punt. Discipline  8-)  om ook je spambox regelmatig te bekijken en te legen,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...