Jump to content

Mail logo/design


LayWay

Recommended Posts

Hej

Kører Prestashop 1.6.0.14

Har lidt problemer med de mails der bliver sendt fra systemet. Nogle mails er med bredt design og andre med mindre design i en ramme med skygge. Kan ikke finde ud af hvorfor den vælger den ene frem for den anden. det betyder ikke så meget om det er det ene eller det andet design bare de er ens. I designet med det brede design vises top logo som et spørgsmålstegn men logo´et er så vedhæftet, mærkeligt... det smalle design med rammen/skyggen der vises logo´et helt fint. Jeg kører et tema på shoppen, så måske det kan være årsagen?

Har vedhæftet 2 billeder som vises "problemet"

 

Vh

Thomas

post-534512-0-19708300-1428839308_thumb.png

post-534512-0-00783700-1428839309_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Tak for reply, men det løser ikke helt det med spørgsmålstegnet. Har godt været inde og test lidt i de emails. Skal man ændre i default tema eller i det tema man har installeret?

Og hvorfor er designs ikke ens som standard? Jeg kan ikke redigere html, kan man kopiere design over til andre eller skal det kodes helt på ny? Altså i forhold til at få samme design bredde.

 

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det er det tema der er installeret (det der benyttes) man skal redigere i. Spørgsmålstegnet kommer fordi den grafik der linkes til ikke findes på serveren. Det må skyldes, at temaet ikke er installeret helt korrekt, eller at stien på en eller anden måde er blevet forkert i temaet.

Hvorfor de to designs ikke er ens - det er vel sagtens noget designeren af temaet synes ser godt ud. 

Link to comment
Share on other sites

Ok hvad burde stien være i temaet? Stien hedder [{shop_url}] 

Det hedder stien dog også på de mails hvor logo´et står rigtigt!!!

 

Kan det være noget med at man skal regenerere billederne i BO?

 

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Var inde og lave en test i temaets mails. Skrev bare test ind og gemte. Ville lige tilbage ind i mails og så kom der fejl. se vedhæftede...

Det jeg skrev er ikke kommet med på mailen jeg nu har fået i min indbakke så enten har den ikke fået gemt eller også er det ikke temaets mails den sender ud. Kernen har jeg også lige testet. Der virker rettelsen fin i BO og ingen fejl men stadig ikke med på mailen ved ny ordre.

 

 

 

post-534512-0-39704900-1428867101_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Var inde og lave en test i temaets mails. Skrev bare test ind og gemte. Ville lige tilbage ind i mails og så kom der fejl. se vedhæftede...

Det jeg skrev er ikke kommet med på mailen jeg nu har fået i min indbakke så enten har den ikke fået gemt eller også er det ikke temaets mails den sender ud. Kernen har jeg også lige testet. Der virker rettelsen fin i BO og ingen fejl men stadig ikke med på mailen ved ny ordre.

Dit tema må være forkert installeret. Fejlmeldingen kommer fordi der ikke er en sprogversion som svarer til dit default sprog. 

Fejlmeldingen om syntaxfejl er (formodentlig) en følgefejl.

Prøv at reinstallere temaet, og kontakt ellers udvikleren.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...