Jump to content

pakkelabels.dk integration Meebox


Kimss

Recommended Posts

Hej

 

Håber der findes en venlig sjæl, der har erfaring med at sætte pakkelabels.dk op til at hente ordrer automatisk.

 

Jeg har min shop liggende hos Meebox, har sat webservice op if. pakkelabels.dk's guide. CGI mode for PHP er slået til, da pakkelabels.dk ellers ikke kunne få kontakt til min shop.

 

Den henter bare ikke ordrerne ind og melder "Internal server error 500" på skidtet.

 

Nogle idéer? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Vi har kørt med det længe uden problemer (også igennem Meexbox), men siden den 3/5 er den hold op med at hente ordrerne ind..

 

Muligvis opstået efter opdatering til PS 1.6.0.14, så ikke utænkeligt der er opstået noget bug eller inkompatibilitet i forbindelse med Webservice. 

 

Vi får dog ikke nogen 'Internal Server Error 500' nogen steder. Den fjerner bare automatisk akdrydsningen i 'Aktiver Shopintegration' efter noget tid.

 

Vi har kontaktet Pakkelabels, men gutten der står for det er først på pinden i næste uge.

Edited by kmorgen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej Prestawise

 

Jeps, det skulle være sat korrekt op. Jeg satte det først op uden at aktivere "webservice", men så kunne jeg ikke oprette forbindelse fra pakkelabels.dk dashboard. Da jeg aktiverede det, kunne der skabes forbindelse og alt er dobbetkontrolleret og så kontrolleret et par gange til :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Kim

 

Det kunne godt lyde som om det er samme problem. Jeg kører nemlig også 1.6.0.14.

 

Hvis du har mulighed, må du meget gerne lige fortælle hvad I finder ud af i næste uge :)

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg lige prøvet at ændre det, men det virker ikke umiddelbart... Hvor lang tid går der før virkningen træder i kraft??

 

Ved næste ordre :)

 

Du må meget gerne lige melde tilbage om det virker - min order.php svarer ikke til den fra github, så har desværre ikke haft tid til at teste løsningsforslaget.

Link to comment
Share on other sites

Den linje findes ikke i min order.php-fil, af en eller anden mærkelig grund.

 

Tror jeg forsøger at opdatere hele systemet for at se om det kan afhjælpe problemet. Skal bare lige samle mod til det først :D

Link to comment
Share on other sites

Den linje findes ikke i min order.php-fil, af en eller anden mærkelig grund.

 

Tror jeg forsøger at opdatere hele systemet for at se om det kan afhjælpe problemet. Skal bare lige samle mod til det først :D

Det lyder voldsomt at opdatere "hele systemet" hvis det kun er Pakkelabels der ikke virker. Jeg ville nok lige klappe hesten engang og lede efter andre løsninger. Jeg arbejder på en shop i morgen, der bruger Pakkelabels, hvor jeg tidligere har lavet ændringer for at få det til at virke, men hvor det igen ikke virker (uden at vi har lavet ændringer i shoppen).

 

Det er dog ikke version 1.6.0.14 men en lidt ældre version af 1.6. Dog lyder det for mig som om Pakkelabels.dk burde lave en opgradering af deres modul, frem for at folk selv skal lave diverse tilpasninger for at få Pakkelabels modul til at virke. Hvis jeg bliver klogere i en anden retning i morgen, skal jeg nok give besked.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det lyder voldsomt at opdatere "hele systemet" hvis det kun er Pakkelabels der ikke virker. Jeg ville nok lige klappe hesten engang og lede efter andre løsninger. Jeg arbejder på en shop i morgen, der bruger Pakkelabels, hvor jeg tidligere har lavet ændringer for at få det til at virke, men hvor det igen ikke virker (uden at vi har lavet ændringer i shoppen).

 

Det er dog ikke version 1.6.0.14 men en lidt ældre version af 1.6. Dog lyder det for mig som om Pakkelabels.dk burde lave en opgradering af deres modul, frem for at folk selv skal lave diverse tilpasninger for at få Pakkelabels modul til at virke. Hvis jeg bliver klogere i en anden retning i morgen, skal jeg nok give besked.

 

Ja, når du siger det på den måde, kan jeg godt se det virker lidt som en overreaktion :)

Synes bare der er UTROLIGT mange åndssvage bugs i 1.6'eren. Jeg arbejder godt nok ikke fuld tid med min shop, så det er måske derfor det virker lidt voldsomt, at man render ind en masse små og store fejl der skal rettes hver gang man stikker snuden ind under kølerhjelmen på systemet. Derfor tænkte jeg en opdatering til en nyere version kunne tage brodden af de værste børnesygdomme i 1.6.

Men du har selvfølgelig ret. Hvis man kan fange og løse problemet gennem modulet/3. part, er det vejen frem.

Link to comment
Share on other sites

er der fundet en løsning ????

 

Jeg må indrømme jeg ikke rigtigt har kigget på det siden - jeg skal nok poste herinde, hvis jeg falder over en løsning.

 

Indtil da kan du måske prøve at kigge på dette link:

http://www.presto-changeo.com/en/content/13-fixing-error-500

 

Jeg har ikke testet nogle af løsningsforslagene. Men jeg forestiller mig den første (den med permissions) er værd at kigge nærmere på.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...