Jump to content

At finde rundt blandt de utallige themes/templates


Towle

Recommended Posts

Vi sælger CD'er med klassisk musik og har derfor nogle særlige krav til en shop. jeg har efterhånden set utallige themes/templates, og set demoerne, men uden en "free trial" er det jo umuligt at afgøre om et givent template vfil passe til ens behov. Det er der ikke mange der tilbyder.

 

Jeg har efterhånden opgivet at sælge enkelte tracks fra en CD som digital download. Grunden til at jeg overhovedet er havnet i PrestaShop er, at hertil findes der (tilsyneladende) det eneste modul der kan håndtere dette (Music Shop), men det strander på, at det ikke kan håndtere at filerne er lagret på AWS (Amazon) og da dette er langt den billigste løsning for 500 GIGAbytes, er der ikke rigtig noget alternativ til AWS.

 

Jeg har et par overordnede krav til en template.

Det skal enten findes i en dansk oversættelse, eller det skal være forberedt for en nem måde at gøre det på.

Det skal kunne håndtere både betaling i Dollars og i Euro.

Det skal - uanset hvordan jeg sætter min varebeskrivelse op - være responsive.

 

M.h.t. Varebeskrivelkse har jeg det problem (åbanbart), at jeg er nødt til at sætte det det op i en gammeldaws tabel. Se en typisk vareside her: Engelsk shop. Som det vil kunne ses, består tabellen med indholdet af CD'en af 4 kolonner og hvis der dertil skal være kolonner med købeknapper for både Flac og MP3-format, så kommer vi op på 6 kolonner og det er helt sikkert IKKE responsive.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...