Jump to content

Hack attempt


Persson

Recommended Posts

Hej!

Mitt Prestashop fungerar bra förutom en sak. Jag tror det har att göra med ett fel när man väljer "state" eller landskap som jag översatt det till. I kundvagnen får jag felmeddelandet "hack attempt" och jag har läst mig till att termen bara är en dålig beskrivning av error eller fel. Är det någon som kan ge mig tips på hur jag fixar det?

I BO under carts/varukorgar står det att min testanvändare har en kundvagn som innehåller just "hack attempt".

Jag får inte rätt på felet och vet att det är ett vanligt problem för PS användare.

Hoppas på bra svar.


Mvh Persson, www.butiken-online.se

Link to comment
Share on other sites

Det bästa du kan göra i det här fallet är att be ditt webbhotell om php error log och kika vad som går fel.

Kan vara allt från att du är inloggad på ett raderat kundkonto, till att du har något problem med editorial modulen på startsidan. Din bild säger inget förutom att vänsterkolumnen laddas som den ska, men när den kommer till mitten på sidan så kraschar den nånstans.

Link to comment
Share on other sites

Det bästa du kan göra i det här fallet är att be ditt webbhotell om php error log och kika vad som går fel.


Har kollat i loggen men det verkar inte finnas något sedan den 22 januari :S

Finns det någon annan information jag kan dela med mig av till er som skulle vara till hjälp för att lösa problemet?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...