Martino00 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Indien onze klanten een bestelling plaatsen van meer dan 450 euro btw ex dan krijgen ze een extra korting op hun vervoer. Ik zou nu een melding willen tonen in het bestelingsoverzicht juist onder totaal verzendkosten. Daar wil ik een melding geven dat ze een korting krijgen indien hun bestelling meer dan 450 euro btw ex is. Indien hun bestelling al meer dan 45o euro btw ex is hoeft die melding niet meer getoond te worden dus via de shopping-cart.tpl voegde ik toe <tr class="cart_total_delivery" {if $total_products > 450} style="display:none;"{/if}> <td colspan="{$col_span_subtotal}" class="text-right">u krijgt een extra krting als ...</td> </tr> Dit lijk te lukken MAAR Als de klant de items update dan worden de prijzen van de items en de totale prijs aangepast maar dan verdwijnt of verschijnt de melding niet. Dit werkt wel als er een refresh gebeurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martino00 Posted March 17, 2015 Author Share Posted March 17, 2015 Sorry, vergeten te melden PrestaShop 1.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts