Jump to content

Prestashop 1.6 hjælp søges


KBGSHOP

Recommended Posts

Hey 

Jeg har opdateret til 1.6.14 og så er helvede løs (undskyld sproget). Bruger standard tema! 

Jeg har flere forskellige problemer / udfordringer som jeg godt vil have hjælp til fra "experter" 

1. På forsiden er der rubrikken "Populære" produkter - det vil jeg gerne have ændret til at de nyheder jeg ligger løbende ind kommer istedet for.

2. I footeren står tingene noget tilfældigt - hvordan får jeg "styr" på dette ?

3. Betaling muligheder viser kun paypal - men har også Yourpay og Swipp men det vises ikke - hvordan fixer jeg dette problem ?

4. "Følg os på facebook" blokken ligger i midter sektionen - hvordan flyttes den over i venstre side ?

5. Teksten på forsiden er meget lille - hvordan ændre jeg størrelsen /udseende på dette ?

6. På billederne er der kommet vandmærke på alle typer - og andre er der slet ikke vandmærke på - hvordan ændre jeg dette således at det kun er det billed som forstørres under produktet som har vandmærke ?

7. Kan man få "tilbud" blokken til at vises over i venstre side - som jeg havde i tidligere version ? 

 

Jeg er IKKE program nørd og roder med shoppen for at det er "sjovt" og finde ud af systemet - så hvis der skal ændres i nogle koder mm. så skal jeg have "ekspert" hjælp. 
Jeg kan kontaktes på : [email protected] hvis der er en person som evt. kunne tænke sig at blive min konsulent - mod beskeden betaling. 

Shoppen kan ses her : http://kbgshop.dk/ og hvis der er andre kommentar, både positive og negative - så hører jeg gerne om det ( jeg er pt. ved at ændre kategori billederne og tilrette de "skæve" ting der er komemt med opdateringen)

På forhånd mange tak for super forum og hjælp !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...