Jump to content

Vil ikke oversætte til dansk


Brianl

Recommended Posts

Har lige installeret prestashop v1.6.0.13 på min egen computer og har brugt xampp, alt dette er også gået fint.

Har hentet den danske sprog pakke, går i back office, og så ind i localization - translations og vælger (type of transmission) back.office-translation og vælger sproget dansk og klikker på modify.

Så kommer den med denne fejl meddelse.

 

Advarsel: Din PHP Konfiguration begrænser det maksimale antal af felter i en formular 1000 for max_input_vars.

Anmod venligst dit webhotel om at øge denne begræsning til 5193 at least, or you will have to edit the translation files.

 

Har så efter følgende prøvet dette for at løse problemet men uden held:

Åbner xampp controlpanel, klikker på config og åbner PHP (php.ini) den åbner så i notesblok, har så ændret følgende linje 

Fra max_input_vars = 1000 Til max_input_vars = 10000 gemt det, lukket det hele ned og genstartet, men nej,

Får samme fejl meddelse

Håber der er nogen der kan hjælpe med dette.

Mvh Brian

Edited by Brianl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Vær opmærksom på, at samme begrænsning kan ligge i en .htaccess fil (den der gælder fra roden af din shop). Hvis der ikke ligger en sådan .htaccess fil, så prøv at oprette den.

I .htaccess files skal du skrive:

 

php_value max_input_vars 10000 

 

Det er generelt også anbefalet at lægge denne linie i .htaccess:

 

php_flag max_input_vars 10000

Link to comment
Share on other sites

Har prøvet som i har anbefalet, men får stadig samme fejl meddelse.

I så tilfælde er det dit lokale afviklingsmiljø som fejler, og dette er derfor ikke et Prestashop problem.

 

Jeg antager du kører xampp oven på windows, og at du har checket dette:

 

"Why have changes in my php.ini not taken effect?

If a change in the "php.ini" has no effect, it's possible PHP is using a different one. You can verify this with phpinfo(). Go to the URI http://localhost/xampp/phpinfo.php and search for "Loaded Configuration File". This value shows you the "php.ini" PHP is really using.

Note: After changing the "php.ini" you have to restart Apache so that Apache/PHP can read the new settings."

Link to comment
Share on other sites

Det er korrekt at jeg gør det, har også tjekket nedstående som du skriver, men den vil stadig ikke.

 

Tror jeg sletter det hele og ligger det op på server, som udløser et nyt spørgsmål, laver nyt indlæg.

 

Og mange mange tak for hurtig respons af svar

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...