Jump to content

Ændre "Ring til os"


Ghostbaby

Recommended Posts

Hej Prestashoppers, 

Jeg har det problem at jeg gerne vil ændre teksten i venstre hjørne hvor der står "Ring til os" og logoet med en tlf. før teksten. 

Jeg vil gerne have et brev logo (email logo) i stedet for, efterfulgt af noget lign. "kontakt os på følgende e-mail adresse" 

Jeg har søgt utallige gange, og prøvet at finde det frem i de forskellige filer. Jeg har fundet originalfilen hvor det står på engelsk, men kan desværre ikke finde det på dansk, så jeg kan ændre det. 

Er der nogen der kan hjælpe?

Tak på forhånd.

Mvh. Rasmus 

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan jeg sagtens, men det er ikke gratis.

 

Skriv en privatbesked, såfremt at du ønsker det.

Du er "Newbie" i forum med pt. 6 indlæg og tilbyder hjælp mod betaling - det er helt fair, men hvem er du egentlig? Der er også en "Presta Guider" som også er ny bruger og som også tilbyder hjælp mod betaling, som ligesom dig ingen historik har i forum overhovedet - og som kom til på samme tidspunkt - det er lidt suspekt, at der pludselig dukker to "nye" brugere op, der begge tilbyder hjælp mod betaling...

 

Jeg ved godt, at jeg med min profil, hurtigt bliver anklaget for at ikke vil have konkurrence. Men jeg kan berolige dig - og evt. andre med, at jeg får 99,9% af mine kunder som referenceopgaver og tilbagevendende kunder og folk der selv opsøger mig - og dermed ikke søger dem her eller andre steder.

Men det ændrer ikke ved, at jeg finder det suspekt, at der kommer to nye brugere til samtidigt i det danske forum - uden historik og referencer og links til en hjemmeside eller noget som helst og tilbyder PrestaShop hjælp mod betaling.

 

Dét finder jeg mildest talt lidt underligt.

Link to comment
Share on other sites

Vidste ikke det var en selvfølge, at ens kompetencer blev målt i antal indlæg,

 

Synes faktisk ikke det klæder dig, at komme med sådanne kommentarer når man selv har en virksomhed, der tilbyder hjælp til Prestashop, det virker faktisk en smule desperat.

 

Har jeg lyst til at tilbyde min hjælp mod betaling, står det vel mig frit for.

Link to comment
Share on other sites

Vidste ikke det var en selvfølge, at ens kompetencer blev målt i antal indlæg,

 

Synes faktisk ikke det klæder dig, at komme med sådanne kommentarer når man selv har en virksomhed, der tilbyder hjælp til Prestashop, det virker faktisk en smule desperat.

 

Har jeg lyst til at tilbyde min hjælp mod betaling, står det vel mig frit for.

 

Med min profil mente jeg overhovedet ikke noget med antal indlæg, men dermed min egen signatur...hvor jeg jo som forventet fik en kommentar om at jeg driver firma selv. Og jeg er ikke desperat - bare rolig.

 

Det står dig helt frit for at tilbyde hjælp mod betaling - jeg studser blot over, at du er helt ny i forum og ikke skriver en signatur eller nogen som helst oplysninger om, hvem dig eller dit firma er. Det ville øge troværdigheden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu give Stefan helt ret.

 

Ville aldrig benytte mig af din hjælp, Og give dig adgang til mit site, da det virker meget suspekt, og jeg ingen oplysninger om dig får.

 

Men jeg må desværre sige at jeg har brug for gratis hjælp, da jeg ikke har de store beløb til rådighed.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...