Jump to content

Klarna faktura modul till 1.6.11


Recommended Posts

Hej!

Jag vet att KCO finns och jag har modulen, så långt inga problem

Problemet kommer i och med att KCO är för privatpersoner och vi har företagskunder

så vi vill gärna ha gamla klarna (faktura+konto) alternativt köra sida vid sida med kco men detta är senare bekymer

Problemet är att jag inte hittar någon modul någonstans för klarna faktura + konto till prestashop enbart kco ?

Såg att det diskuterades lite på olika trådar men inga länkar till moduler och de gamla länkar som finns leder till klarna men där finns ju inget utan hänvisning till prestaworks och där finns bara kco att köpa

Någon som har koll ?

Tackar på förhand

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej!

 

Tack för dit svar, KCO modulen klarar mycket riktigt faktura och delbetalning dock är det så att KCO är enbart för privatpersoner och om man har företagskunder så måste man ha även vanlig klarna modul för att detta ska fungera

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hej!

 

Menar du Cod Klarna eller?

 

http://addons.prestashop.com/en/payments-gateways-prestashop-modules/8059-klarna-checkout.html

 

Här kan du själv se vad den klarar, och det står att den stöder både Faktura och Konto

 

 

https://klarna.com/sv/salj-med-klarna

 

Hälsningar 

MacRoy

 

Hej!

Undrar ifall du fick klarna modulen och fungera med ssl aktiverat? Jag har precis installerat den på shoppen men får felmeddelande när man klickar på knappen hämta efter att ha fyllt i sitt personnummer. Hoppas på ett svar.

 

Tusen tack!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej intendit!

 

Ja man får detta felmeddelande om man inte använder sig av Klarna testkonto när du kör i testläge.

 

Jag har kört ett tag i Test läge och använt mig av Klarna testkonto uppgifterna utan några större problem.

 

Hälsningar

MacRoy

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...