Jump to content

Hjælp til din PrestaShop.


Presta guider

Recommended Posts

Jeg tilbyder ENHVER form for hjælp til din PrestaShop.

 

Ingen opgave er for lille, ingen er for stor.

 

Sidder med nogle hardcore nørd programmører i Asien og derfor til ultra lave priser.

 

Få en Shop de andre ikke engang tør drømme om.

 

Når godt skal være bedre

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg tilbyder ENHVER form for hjælp til din PrestaShop.

 

Ingen opgave er for lille, ingen er for stor.

 

Sidder med nogle hardcore nørd programmører i Asien og derfor til ultra lave priser.

 

Få en Shop de andre ikke engang tør drømme om.

 

Når godt skal være bedre

Undskyld, men nu krydser du altså min grænse igen...

 

Jeg har skrevet det før, men jeg gentager gerne - og det står for min helt egen regning:

Dette forum er gratis, det skal ikke baseres på tilbud om diverse up-and-coming udviklere, designere, og cowboys der har hyret folk i Asien eller andre steder, samt folk der ser en hurtig forretningsmulighed og så forsvinder lige så hurtigt igen, når noget går galt - og alt sammen fordi man lige ved lidt om PrestaShop.

 

Forum her er baseret på, at folk skriver et spørgsmål, nogle sidder så i deres fritid og finder det enten interessant og/eller udfordrende - eller også er de bare enormt hjælpsomme - og svarer ganske gratis på spørgsmål. Nogle få af de selvsamme folk (ja, inkl. mig), har en signatur i forum, hvor man kan købe sig til hjælp eller evt. moduler osv. Det er dog et helt frit valg, for dem som måske har mere komplekse opgaver. Andre hjælper bare helt non-profit, måske fordi de bare kan.

 

Hvis du vitterligt kan tilbyde "Når godt skal være bedre", så start med at svare folk (gratis) på deres spørgsmål her i forum fordi du brænder for det - ikke fordi du har en flok billige udviklere, der kan "løse hvad som helst" i Asien. Hvis du ikke gider svare gratis på spørgsmål, så find et andet sted at reklamere: Køb Adwords, lav en hjemmeside, hvor du reklamerer for, hvad I kan tilbyde, viser glade og tilfredse kunder og laver SEO så I bliver fundet på Google, når folk søger på hjælp til PrestaShop, eller hvad det nu måtte være...

 

Uanset hvad, så er min holdning, at du skal finde en anden salgskanal end det danske PrestaShop forum, eller ændre din holdning til, hvad du skal der.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Det er en to år gammel tråd, og manden har lavet to indlæg i alt. Helt objektivt, tror du så, at han er den bedste til at hjælpe dig videre? Hvis du skal have billig hjælp, så findes der tonsvis af cowboys der kan hjælpe dig i udlandet, men du får, hvad du betaler for.

Hvis du har brug for god og konkret rådgivning, der kan hjælpe dig med alle mulige aspekter vedr. din webshop specifikt for Danmark og hjælp til forskellige opgaver også fremadrettet, så skal du prioritere at betale noget mere og vælge et veletableret firma i Danmark. Pris og kvalitet hænger som bekendt sammen:-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...