Jump to content

[løst]Ændring af link på check ud siden v 1.6


Pauvre

Recommended Posts

Hej

 

Jeg er ved at finpudse min shop, men vil jeg meget gerne have lavet nogen ændringer, som jeg ikke lige kan gennemskue.

 

Når kunden trykker på til betaling, får de en 5 punkt check ud, det er også fint nok, hvor der bliver vist et resume af deres kurv.

Når kunden så trykker på til betaling (for at gå videre til step 2) skal den linke til en anden side.

Men så er problemet, hvor ændre jeg det, så den linket til en anden siden? (den linker nu til index.php?controller=order&step=1)

 

håber der er nogen der kan fortælle mig hvor jeg ændre det link og at min indlæg giver mening :-)

 

på forhånd tak.

Edited by Pauvre (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Grunden til at jeg godt vil ændre er, at den først skal vise et resume af ens indkøbskurv og derefter skal den linke videre til mit opc modul (et købt et).

 

det købte opc modul, det viser navn + adresse+ fragt og betaling samt varekurven på samme billede, vil godt have det splittet, så man først ser varekurven og derefter kan trykke på næste for at skulle opgive navn adresse osv.(vil godt have det i kun 2 step)

 

synes det vil komme til at se pænere ud.

Link to comment
Share on other sites

Det kan jo nok kodes. Jeg mente, at betalingsflowet er en ret integreret del af Prestashop, og derfor ikke noget man "bare" ændrer. Men hvorfor lave om på et one page checkout, som utallige bruger og som konverterer bedre? Jeg ville i hvert fald lave nogle tests på, om dit flow ville konveretere bedre, før jeg ville få noget kodet, som så konverterer dårligt (hvis din eneste begrundelse er, at det kunne se godt ud og være "smart")

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

jeg har prøvet det indbygget checkout der er indbygget i prestashop, men der er mange der har efterladt varer i shoppen og jeg tror det er checkout modulet der ikkee rsærligt godt (men skal ikke kunne sige det)

 

så nu er der købt et opc modul ,men kan være man skulle prøve det som det er, uden at ændre på det.

Edited by Pauvre (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det kan være mange ting. Som sagt er gætværk ikke nok i denne sammenhæng, der skal testes og tjekkes for mange ting og ikke gættes. Jeg aner ikke, hvad du sælger, hvordan din shop ser ud osv. Der kan altså være mange faktorer der spiller ind. Hvis du tager 5 kr. mere i fragt, end en konkurrent, kan det være det. Det kan også være din side signalerer noget useriøstet, har stavefejl, er grim eller? Jeg siger ikke det er problemet, da jeg som sagt intet ved om din shop. Blot et eksempel...

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...