Jump to content

Lagerstyring integreret med ens lager i E-conomic?


Ecopa

Recommended Posts

Hej Alle.

 

Jeg står og skal til at lancere en webshop som skal sælge vare som allerede er oprettet og lagerført i E-conomic (da det har været brugt og fortsat skal bruges ved engros salg). 

 

Mit spørgsmål er om Prestashop kan trække lagerbeholdningen ud af E-conomic - kun 4-5 katagorier ud af mange (disse vare som nu også skal sælges online) - automatisk. Og om de kontinuerligt kan snakke sammen og holde hinanden opdateret?

 

Har været inde i E-conomic og oprette den webhook som står beskrevet i Kjelds manual til e-conomic integrationsmodulet, men synes ikke det giver mig nogen mulighed for at eksportere disse informationer til Prestashop? Eller er det bare mig der er for grøn til E-conomic?

 

Mvh. Martin

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har skrevet en lille smule med Kjeld om det via mail, men vi har endnu ikke fået det til at virke på nogen måde. Han kunne fortælle at prestashop som sådan ikke kan trække produkter/varenumre over fra e-conomic med deres tilknyttede varebeholdning, så det ret øv.  

 

Jeg har dog besluttet at vente med at gøre mere indtil vores shop går live - og rykker over på det endelige domæne, som vi stadig venter på bliver sat op fra en 3. part -  og der begynder at komme ordre ind. 

 

- Martin

Link to comment
Share on other sites

Min erfaring er, at det ikke virker med lagermodulet i e-conomic og integrationen i PrestaShop, hvis du bruger varianter, da de to systemer opretter og behandler disse forskelligt. Da jeg havde problemet med en kunde, som havde hele varelageret i e-conomic og ønskede, at dette skulle være "master" for lageret, måtte vi opgive, da e-conomic ikke ville ændre i deres API. Kjeld og jeg prøvede dengang også diverse rettelser for at få det til at virke, men uden held. Måske er det, det samme dig og Kjeld er nået frem til? Derimod virker Kjelds modul helt perfekt, når du lader PrestaShop være "master" på lagerbeholdningen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kender I hvis man bruger "advanced stock management", og skal integrere PS med E-conomic. og E-conomic er helt ny/demo. vil de fungere?  

 

 

Jeg har også en anden problem med "advanced stock management" for "pack og products", jeg kan ikke købe "pack og products", fejlen er "no carrier available", men jeg kan godt købe hver enkelt varer i pakken med samme adresse og forsendelsesmethod. 

jeg har tilføjet mængde for hver enkelt varer i pakken i "advanced stock management", og har tilføjet antal for "pack og products" under "katalog-varer".

 

Hvis I ved noget om det, må I meget gerne hjælpe. 

Det er et stort problem for os lige nu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...