Jump to content

Winkelwagen standaard ingeklapt


Recommended Posts

Ik wil graag dat wanneer mensen op mijn webshop komen, dat de winkelwagen standaard is ingeklapt.
Pas wanneer hier producten aan toe worden gevoegd, of dat de user is ingelogd en al producten in de winkelwagen had staan, dat hij dan pas uitklapt.

Dus pas uitklappen wanneer er daadwerkelijk producten in staan.

is dit mogelijk? Want ik heb de JS file al even snel doorgekeken, maar ik ben echt een rookie op dat gebied..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Als je in het 'ajax-cart.js' bestand kijkt en op regel 487 ajaxCart.expand(); veranderd in ajaxCart.collapse();, dan is de winkelwagen standaard ingeklapt.
Maar de vraag is of dit is wat je wil, want als je 'm dan open klapt en naar een andere pagina gaat, klapt het block weer in.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Wat ik graag zou willen is dat hij standaard is ingeklapt, enkel opengaat wanneer de klant er op klikt, en dan blijft hij ook open, tenzij de klant naar een andere pagina gaat. Maar als de klant dus producten toevoegt of verwijdert moet hij wél open blijven. Door regel 487 te veranderen is hij inderdaad standaard ingeklapt, en klapt hij ook in als de klant naar een andere pagina gaat, maar klapt hij ook in als de klant producten toevoegt of verwijdert, en dat wil ik niet. Enige suggesties?
Bij voorbaat dank!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...