Jump to content

Winkelwagen voert alleen default attribuut toe PS 1.6.0.6.


Recommended Posts

Ik heb sinds gisteren een aantal problemen gevonden op mijn site, www.dirtees.nl, waarvan ik denk dat ze allemaal met elkaar te maken hebben.

 

1.Overal behalve op de homepage toont het winkelwagenicoon niet de inhoud wanneer je erop "hoovert". Wanneer je erop klikt wordt je ook iet doorgelinkt.

2.Als ik een attribuut bij een artikel kies en klik op "add to cart" dan wordt het standaardattribuut toegevoegd en niet hetgeen dat ik heb geselecteerd.

3.Als je een artikel toevoegt aan de winkelwagen dan verschijnt er niet de pop-up mededeling dat je iets aan je winkelwagen toevoegt. Ik heb dit in eerder wel gehad.

4. Last but not least: Wanneer er een bestelling geplaatst EN betaald wordt via IDEAL wordt je terug geleid naar de shop met de mededeling dat de order wacht op autorisatie van de betaling. Deze autorisatie blijft uit, ook al is er betaald. Ik noch de klant ontvang een bevestiging van de bestelling en in de BO is de staat van de bestelling "awaiting payment".

 

Voor het 4de probleem heb ik contact gezocht met Icepay. Hun reactie was:,,De postback-URL http://dirtees.nl/modules/icepay/validate.php geeft een HTTP 403 Forbidden terug. Dat moet een HTTP 200 OK zijn." 

Op de vraag hoe en waar ik dit moet veranderen hebben ze nog niet gereageerd.

 

Ik heb er ook een engelstalig topic over aangemaakt, maar een Nederlandse oplossing werkt natuurlijk het fijnst.

https://www.prestashop.com/forums/topic/414716-cart-adds-default-attribute-in-prestashop-16/

 

Hoop dat iemand me kan helpen, want ben sinds gistermiddag al sites en fora aan het afzoeken zonder succes.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...