Jump to content

[SOLVED] Kan ik een link maken naar


Recommended Posts

Ik heb in mijn shop een categorie armbanden. Binnen deze categorie zijn er een aantal merken.

Nu wil ik een link maken naar een bepaalde fabrikant binnen de categorie armbanden.

 

Ik heb al geprobeerd in de FO door naar armbanden te gaan en dan een filter te maken op een merk.

De url die ik dan heb had ik gebruikt als url voor mijn link maar dat werkt niet.

 

Kan dit? en hoe moet ik dit dan doen?

Edited by TDB (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

1. Zorg dat je elke product (armband) toewijst aan een merk

Catelogus -> producten -> wijzig/toevoegen -> Associaties -> (onderaan) Fabrikant (bv: seiko)

2. Zorg dat je de fabrikanten heb toegevoegd aan je filters die je in u left menu ziet in FO
modules -> Gelaagd navigatie blok -> Filtertemplates -> wijzigen / nieuwe aanmaken -> fabrikanten aan vinken.

 

Is dit wat je zoekt ?

Link to comment
Share on other sites

Ahzo,

 

je wilt dus als je op bijvoorbeeld op de afbeelding coco88 klikt naar de pagina gaan,

waar de filter geselecteerd staat dat enkel coco88 producten worden weergeven juist ?

 

Op zich is dit zeer gemakkelijk als je nu naar u pagina gaat waar je naar wilt doorklinken.

En je klikt alleen de filter "coco88" aan dan verandert je URL na een secondje.
Dan krijg je dus deze link: http://www.trendyjuweeltjes.nl/nl/12-sieraden#/fabrikant-coco88/

Deze brengt u dan naar die pagina met enkel coco88 producten.

Link to comment
Share on other sites

Super dat is het. Ik had dat ook gedaan maar ik had een andere url. Zal niet lang genoeg gewacht hebben.

 

Nog een vraagje. Ik ben mijn achtergrond aan het wijzigen. Ik wil hier een achtergrondafbeelding invoegen.

 

Ik doe dat nu bij themes/default-bootstrap/css/global.css

Ik heb daar volgende code:

body {
  font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
  font-size: 13px;
  line-height: 1.42857;
  background-image: url(../img/background.jpg);
  background-repeat: no-repeat;
   }

 

Ik zie enkel geen wijziging. Heb mijn cache al leeggemaakt ook.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...