Jump to content

Modul til MobilePay?


AllanK

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg vil gerne have mulighed på min shop (std. tema, version 1.6.0.11) at tilbyde MobilePay - men det ene modul jeg kan finde reference til her virker som det er besværligt.

 

Er der et andet som nemt installeres og sættes op?

 

Har Swipp-modulet, og det ser ud til at fungere (lidt med oversættelser - men der er vist kommet et fix dertil).

 

Skyd løs...

 

--------------

Allan

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke, om der er et officielt modul endnu - har MobilePay åbnet op for brug i virksomheder (ved det har været på tale, men har ikke fulgt med, om det er sket). Er det dette modul, du kigget på?: https://www.prestashop.com/forums/topic/139475-modulefree-universal-payment-module/

 

EDIT: LIdt søgning viser, at en af brugerne her i forum har lavet et modul: http://firmaconnect.net/

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jo Danske Bank har for få dage siden frigivet betaling via MobilePay - men...... det er jo ikke gratis. Du kan finde/tilmelde dig på Danske Bank´s hjemmeside.

 

Ja det er rigtigt at der er nogle som selv har tilrettet et modul som anvendes til mobilbetaling men igen - er du ikke kunde ved Danske Bank (og de opdager det) vil du/ dit

MobilePay blive lukket, og så vidt vides aldrig blive genåbnet.

 

Dette er kun sagt som en hjælp.

 

Jeg er business kunde hos Danske Bank og mine udtagelser går på de samtaler jeg har haft med dem.

 

Borset fra alt det så har PS hele 3 "faste" moduler som nærmest lige ligger til højrebenet. Bank, Check og faktura modulerne. Hvorfor hente et andet modul når disse
hurtig og effektivt kan ændres til andet formål - bl.a. Swipp.

 

Mvh

Bjarne

www.pifosmykker.dk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...