Jump to content

Recommended Posts

Hi Shoppers.

Zelfs als in het beheer alle bedrijfsgegevens zijn ingevuld zie je dit niet op de factuur verschijnen.
Weet iemand hoe dit te realiseren ?

en hoe kan op de factuur het gebruikte logo worden aangepast.

Weet iemand dat ?
Alvast dank

Jan

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

ik zou graag het volgende willen aanpassen, maar helaas zou ik niet weten waar, onderaan aan de factuur heb ik dit staan


U kunt een PDF versie van deze factuur bekijken in uw account op de
Link's Quest Game Store website: [hier uw url]. Gebruik hiervoor uw inloggegevens.


hier uw url zou normaal mijn website moeten zijn, waar of hoe kan ik dat aanpassen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Je bedankt, ik had 'm inmiddels gevonden. Alleen het lost niet mijn probleem op. Als ik een factuur bekijk staat daar nog steeds [hier u URL] zoals hierboven beschreven. Ik heb alles juist ingevult maar de juiste url staat nog niet correct op de factuur.

Link to comment
Share on other sites

Je bedankt, ik had 'm inmiddels gevonden. Alleen het lost niet mijn probleem op. Als ik een factuur bekijk staat daar nog steeds [hier u URL] zoals hierboven beschreven. Ik heb alles juist ingevult maar de juiste url staat nog niet correct op de factuur.


[hier u URL]

Als je het programma Agent Ransack download en zoekt in de map naar [hier u URL] dan zal je zien waar deze staat.
Link to comment
Share on other sites

ik zou graag het volgende willen aanpassen, maar helaas zou ik niet weten waar, onderaan aan de factuur heb ik dit staan


U kunt een PDF versie van deze factuur bekijken in uw account op de
Link's Quest Game Store website: [hier uw url]. Gebruik hiervoor uw inloggegevens.


hier uw url zou normaal mijn website moeten zijn, waar of hoe kan ik dat aanpassen?




@link quest.

Dat kun je aanpassen in de vertaling via de admin.

Dan staat bij translations ook: PDF vertaling


Sorry maar ik vind dit niet terug.
Ik gebruik Version 1.3.2.3


edit: Heb het aangepast in de pdf.php
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...