Jump to content

[Løst] Tilkøbt tema/moduler oversættes ikke


bgtt

Recommended Posts

 

Jeg sidder med et stort, frustrerende problem jeg er stødt på ifm. opstart/ny-installation af PrestaShop 1.6.0.11.

 

Jeg har købt et theme (Transformer fra themeforest), som jeg ikke har noget problem med at installere. Men så snart jeg forsøger at redigere tema’ets danske oversættelses-fil opstår problemet: Alle temaets modultekster forsvinder inkl. titler i moduloversigt mm. Altså den gemmer ikke den originale engelsk tekst i de ikke oversatte felter. Hvis jeg kun redigerer i front-office oversættelsen er der ingen problem, men det er desværre ikke nok ift. temaets anvendelse.

 

Ifølge support fra udvikleren, skyldes det en fejl i PrestaShop Basic – som er beskrevet her 


 

Det er altså en programfejl, men som skulle kunne rettes -  bare ikke for mine evner…

 

Min Translate.php ser ikke helt ud som den beskrevne (den er som den turisma skriver)  – og jeg kan ikke komme videre nu…Efter utallige af- og reinstallation af tema’et, samt slettet .htaccess fil – uploadet en ny osv. – men nu er det blevet for (undskyld det franske) nerd’et for mig …. 

 

Jeg har en dansk oversættelsesfil til temaet (fra mit første forsøg) men den kan ikke importeres. Fejlteksten er : Godkendelse fejlede for: "themes/transformer/modules/modulnavn/translations/da.php" 

- jeg ved ikke om denne fejl har sammenhæng til den manglende oversættelse.

 

Håber der er nogen, der kan se igennem frustationskoderne og har lyst til at hjælpe.

 

Pft :b

Edited by bgtt (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...